AnttiL
Reittinörtti
http://www.youtube.com/watch?v=8vlD6r7vwjY
Citroen BX4TC:n prototyyppi Mille Pistes -rallissa 1983(!)
Tässä lisää kuvia samasta protosta ja parista muustakin
http://www.youtube.com/watch?v=8vlD6r7vwjY
Citroen BX4TC:n prototyyppi Mille Pistes -rallissa 1983(!)
http://ralli.verkkonen.net/kuvat/matti/2010-08-lahtihistoric/photos/035-02.htmlHarvinaisempi Toyota Celica http://www.teambild.se/index.gallery.php?gid=168&img=146
Sääli kylläkin, että koko automalli koskaan näki päivänvalon.Tuo Dakar-BX olikin minulle aiva uusi tuttavuus. Sääli, ettei BX:ää nähty ikinä Jyskälässä.
Menee kyllä jo OT:ksi, koska nuo eivät varsinaisesti ole ralliautoja, mutta haluan sanoa, että enpä ole tällaista takaspoilerivirelmää ennen nähnyt:http://motoresanu.blogspot.fi/2013/10/para-onde-vao-os-carros-de-corrida.html
Nämä automallit eivät varsinaisesti ole taka-alalle jääneitä, mutta nämä yksilöt ovat :thumbfh:
Eiku sinun olisi pitänyt kirjoittaa, että Mä luulin, että citikka romutti noi romut, kun B-Ryhmä loppui.Mistäköhän navetasta nämä on kaivettu esiin? Mä luulin, että citikka romutti noi vehkeet kun B-ryhmä loppui. Siviiliversioistahan ne paalasi ainakin osan.
BMW:llä ei M1:n aikaan edes ollut V8:a tuotannossa (502/507: 1954 - 1964; 730: 1986- & muita V8-malleja tähän päivään).Miten muistelin, että bemarissa olisi ollut v8... Noh, muistin väärin.
730:ssä oli suora-6 vuonna 1986. V8 tuli BMW:n mallistoon vasta 1992 (530, 730, 740).BMW:llä ei M1:n aikaan edes ollut V8:a tuotannossa (502/507: 1954 - 1964; 730: 1986- & muita V8-malleja tähän päivään).