Q
Well-known member
- Liittynyt
- 28.12.2005
- Viestit
- 63
Raha->Nopeampi autoTon jälkimmisen voin myöntää, mut mitä kovaa siinä Sirotkinissa on?
Raha->Nopeampi autoTon jälkimmisen voin myöntää, mut mitä kovaa siinä Sirotkinissa on?
Ei automaattisesti.Raha->Nopeampi auto
Toivottavasti ei pidä paikkaansa, tämä tarkottaisi että Meksikon maksukuskit + Maldonado saavat jatkaa lajissa :thumbdownPitLaneTalk @ LOTUS F1
Pastor Maldonado secures 3 Year deal at Lotus, according to our sources. Quantum sponsorship fails to materialize. Full story soon.
WillBuxton @ FORCE INDIA
Strong air... Hulkenberg and Perez at Force India next season. Both Sutil & DiResta out!
Maldonado on kyllä kuitenkin nopea ja viihdyttävä kuski. Lotuksen taloustilanteessa varmasti järkevä ihan ratkaisu. Ehkä Kimikin saa lopulta palkkansa. Tuskinpa Lotus enää ensikaudella on huipputalli, liikaa ollut aivovuotoa ja moottoreiden uusiminenkaan ei taida suosia Renaultia?Tällaisia huhuja sitten:
Toivottavasti ei pidä paikkaansa, tämä tarkottaisi että Meksikon maksukuskit + Maldonado saavat jatkaa lajissa :thumbdown
Ei pidä paikkaansa, kysy vaikka Toyotan F1 -tallilta. Tai toisinpäin ajateltuna Sauberilta tai Lotukselta.Raha->Nopeampi auto
Di Restä joutais mun puolesta jo pois. Aika hajuton ja mauton kuski on ollut, en muista sen tekemisistä oikeastaan mitään.Tällaisia huhuja sitten:
Toivottavasti ei pidä paikkaansa, tämä tarkottaisi että Meksikon maksukuskit + Maldonado saavat jatkaa lajissa :thumbdown
Se, että pienmmät tallit on päässyt lähemmäs johtuu pitkälti siitä, että säännöt ei ole juurikaan muuttuneet vuosiin. Kun säännöt ei ole muuttuneet, on autot päässy lähemmäs niiden mahdollista loppuun kehitystä, jolloin rikkaat tiimit ei pysty hyödyntämään niin suuresti rahallisesta panostustaan. Ensi vuonna erot taas kasvanee rikkaiden tallien hyväksi.Ei pidä paikkaansa, kysy vaikka Toyotan F1 -tallilta. Tai toisinpäin ajateltuna Sauberilta tai Lotukselta.
Jep ja tämähän oli juuri se yksi olennainen tekijä siinä, miksi Kimi näki Ferrarin parhaaksi ratkaisuksi ensi kaudelle.Se, että pienmmät tallit on päässyt lähemmäs johtuu pitkälti siitä, että säännöt ei ole juurikaan muuttuneet vuosiin. Kun säännöt ei ole muuttuneet, on autot päässy lähemmäs niiden mahdollista loppuun kehitystä, jolloin rikkaat tiimit ei pysty hyödyntämään niin suuresti rahallisesta panostustaan. Ensi vuonna erot taas kasvanee rikkaiden tallien hyväksi.
Tuntuisi erikoiselta, että Sutil jäisi ilman tallipaikkaa. On ihan järkevä paketti: kokemusta, nopeutta, varmuutta ja rahaa. Jotenkin luulisi, että paikka kuitenkin löytyisi. Mutta kaipa se Sauberin toinen paikka sitten tosiaan menee Sirotkinille. On tosin kyllä vähän heikko pari Gutierrez & Sirotkin...Tällaisia huhuja sitten:
Toivottavasti ei pidä paikkaansa, tämä tarkottaisi että Meksikon maksukuskit + Maldonado saavat jatkaa lajissa :thumbdown
Totta, totta. Olisi pitänyt kirjoittaa, että ei välttämättä pidä paikkaansa.Se, että pienmmät tallit on päässyt lähemmäs johtuu pitkälti siitä, että säännöt ei ole juurikaan muuttuneet vuosiin. Kun säännöt ei ole muuttuneet, on autot päässy lähemmäs niiden mahdollista loppuun kehitystä, jolloin rikkaat tiimit ei pysty hyödyntämään niin suuresti rahallisesta panostustaan. Ensi vuonna erot taas kasvanee rikkaiden tallien hyväksi.
Joo nopein taisi olla. Luotettavuus kompastuskivi, mutuilen muistelen.Tai vaikkapa tämän kauden Mclaren. Kuka olisi uskonut, että yksi viime kauden parhaista autoista, omasta mielestäni paras ei pääsisi kertaakaan edes palkintopallille. Sääntöihin ei edes tehty muutoksia, joten vanhallakin autolla olisi luullut pärjäävän, mutta toisin kävi. Monimutkaisia asioita.
Niinhän se oli. Hamiltonilla tais hajota auto kärkipaikalta ainakin pari kertaa ja Mclaren möhli muutenkin aika huomattavasti esim varikkopysähdyksiä. Hamilton ei oikeestaan itse hölmöillyt juurikaan, mutta juuri luotettavuus vei mahdollisuudet taistella mestaruudesta.Joo nopein taisi olla. Luotettavuus kompastuskivi, mutuilen muistelen.
Muistelisin, että joku muukin on menneinä vuosina kärsinyt Mclarenilla samasta ongelmasta.Niinhän se oli. Hamiltonilla tais hajota auto kärkipaikalta ainakin pari kertaa ja Mclaren möhli muutenkin aika huomattavasti esim varikkopysähdyksiä. Hamilton ei oikeestaan itse hölmöillyt juurikaan, mutta juuri luotettavuus vei mahdollisuudet taistella mestaruudesta.
Sano ettei aio ajaa peräpään autoilla.Peresi ajamaan Caterhamille Heikin kanssa. :tongue: