Revolt
Lead Singer
- Liittynyt
- 19.1.2007
- Viestit
- 3395
Kiitos tästä tiedosta.Sillä menen, mitä maata edustaakin.
Toivottavasti kukaan nyt ei vaan tartu syöttiin ja ala jankkaamaan.
Kiitos tästä tiedosta.Sillä menen, mitä maata edustaakin.
Mutta kun ei voi edustaa kuin yhtä maata F1:ssä. Aikaisemminhan Nico on ajanut Suomen lipun alla. Miten suomalaisuuden voi menettää?Sillä menen, mitä maata edustaakin.
No mitäpä luulet? Tuleeko spollet (sotilaspoliisi) hakemaan Nicon Monacosta tai maailmalta vähän urheilukouluun tetsaamaan ja mitätöi kansalaisuuden jos ei halukkuutta tai aikaa maanpuolustukseen löydy. Kaupan päälle kai vielä vankilaan totaalikieltäytyjänä.En tiedä onko tähän tullut jotain muutosta myöhemmin, eli voiko Nico jättää intin käymättä ja pitää silti kansalaisuuden.
Kaksoiskansalainen voi valita kumpaa maata edustaa, Nico kertoi avoimesti valinneensa Saksan Suomen sijaan siirtyessään F1:een.Mutta kun ei voi edustaa kuin yhtä maata F1:ssä. Aikaisemminhan Nico on ajanut Suomen lipun alla. Miten suomalaisuuden voi menettää?
Mua kiinnostaa lähinnä vain F1, ei Nicon(kaan) aiemmat luokat.Mutta kun ei voi edustaa kuin yhtä maata F1:ssä. Aikaisemminhan Nico on ajanut Suomen lipun alla. Miten suomalaisuuden voi menettää?
Keitä noi on?Eikö passi ja kansalaisuus riitä?
Onko Eremenkot, Hetemaj, Kuqi, Lee jr, Huff, Barkov,... suomalaisia?
Jaahas, yleistieto kampaamotasoa.Keitä noi on?
Fail. Kampaamotason yleistieto on nimenomaan kovan tason yleistietoa.Jaahas, yleistieto kampaamotasoa.
Mahdollisesti. Ellei Ross Brawn tule tallipääliköksi Whitmarshin sijaan ja saa valtaa kuskipäätösten suhteen (Dennisillä toki voi olla veto-oikeus). Brawn käsittääkseni arvostaa Alonsoa, koska on kutsunut tätä "one of all time greats" -nimityksellä.Ronin paluun varmistuttua taisi mennä menojaan Alonson McLaren haaveet loputkin.
Ron Dennis sanoi:'Over the coming weeks I intend to undertake a thorough and objective review of each of our businesses with the intention of optimising every aspect of our existing operations, whilst identifying new areas of growth that capitalise on our technologies, and where appropriate further investing in them.
'During February, I will articulate a new Group strategy and implement the organisational structure best suited to achieving it. I am excited by the prospect of returning to the role of group chief executive officer and working with my many colleagues and fellow shareholders to fulfil our objective – which is to win at whatever we do.'
On ne enemmän huomattavasti kuin Nico. Edustaavat Suomea edelleen maajoukkueessa. Ei noita voi mielestäni edes verrata keskenään. Ja joo Nico ajoi joskus pikkupoikana Suomen lipun alla. Mut eiköhä tämä keskustelu ole käyty täällä jo noin 10k kertaa ? Suomalaisia on formuloissa ne jotka ajat Suomen lisenssilläEikö passi ja kansalaisuus riitä?
Onko Eremenkot, Hetemaj, Kuqi, Lee jr, Huff, Barkov,... suomalaisia?
Eikös Ericssonin manageri vasta sanonut että f1 on mennyt ohi tulevalta kaudelta ja keskitytään etsimään penkki jostain toisesta sarjasta ? En kyllä itsekkään ottaisi kyseistä kaveria ajamaan Caterhamille. Ajanut gp2 luokkaa monta kautta eikä edes mestaruutta ole onnistunut saamaan. Ei ole otteet ainakaa minua vakuuttanut gp2 sarjassa joten en näe kaverissa sitä nopeutta ja taitoa mitä f1 vaatisi. Ovi on sulkeutunut ja luultavasta lopullisestiMotorsport-sivustolla (näitä hyvin asioista perillä olevia tiedonvälittäjiä)kerrotaan melekosenrolleyesvarmana tietona, että Caterhamilla ajaa ensi kaudella Kobayashi&Ericsson kilpaa sekä Frijns testejä. Niin mukavaa kuin olisikin nähdä Kovalainen F1:ssä, niin voisipa olla paljon mukavampaa ja ennenkaikkea mielenkiintoisempaa nähdä Heikki jossain muussa hyvässä sarjassa ja toivottavasti vielä hyvällä autolla. Eikä minua sylettäisi sekään, että ruotsalaiset saisivat todella pitkästä aikaa oman kuskin ykkösiin. Hyvinhän siellä olisi pohjoismaista edustusta näinkin. Joten ilmoittakaa nyt siellä vatkulassa, anteeksi Caterhamin pajalla, kuskinne ja uusi autonne, niin päästään tästäkin pekuleerauksesta. Päästään sitten arvuuttelemaan, kuinka lujaa ne pääsee!
Ruotsin lehdistössähän uutisoitiin jokunen päivä sitten sellaista, että Ericsson olisi kerännyt 11 miljoonaa euroa (100 miljoonaa kruunua), jotka riittävät Caterham-paikan turvaamiseen. Ericssonin asianhoitaja Eje Elgh kiisti vielä viikko sitten rahoituksen olemassaolon, mutta tässä uudemmassa artikkelissa toteaa vain, että sopimusta ei olla vielä allekirjoitettu eikä mikään ole varmaa.Eikös Ericssonin manageri vasta sanonut että f1 on mennyt ohi tulevalta kaudelta ja keskitytään etsimään penkki jostain toisesta sarjasta ? En kyllä itsekkään ottaisi kyseistä kaveria ajamaan Caterhamille. Ajanut gp2 luokkaa monta kautta eikä edes mestaruutta ole onnistunut saamaan. Ei ole otteet ainakaa minua vakuuttanut gp2 sarjassa joten en näe kaverissa sitä nopeutta ja taitoa mitä f1 vaatisi. Ovi on sulkeutunut ja luultavasta lopullisesti
Näin voisi olettaa. Ja siinä huutokaupassa Kovalaisen "olen noita muita nopeampi ja kokeneempi" on häviävä käsi. Valitettavasti.Toisaalta Van der Garden rikas appiukko uhosi joskus kuukausi sitten, että Giedo ajaa takuuvarmasti F1:ssä myös kaudella 2014. Ehkä siellä Caterhamilla on viime päivinä pidetty huutokauppaa tallipaikoista, kun ei kuskeja ole vielä saatu julkistettua.
Sepä minuakin ihmetytti. Caterhamilla taitaa olla melkoinen huutokauppa käynnissä? Kovalaisen rooli jää huutopojan sellaiseksi. Mitä Ericssoniin tulee, niin saattaapi tuo olla ihan samaa luokkaa kuin moni edelliselläkin kaudella ajaneista, vuan saattaapi olla ettei uokkaan! Sittenhän sen varmaksi näkee kun pistetään ukko puikkoihin ja lähtövalot sammuvat (niin, ja ruutulippu heilahtaa).Eikös Ericssonin manageri vasta sanonut että f1 on mennyt ohi tulevalta kaudelta ja keskitytään etsimään penkki jostain toisesta sarjasta ? En kyllä itsekkään ottaisi kyseistä kaveria ajamaan Caterhamille. Ajanut gp2 luokkaa monta kautta eikä edes mestaruutta ole onnistunut saamaan. Ei ole otteet ainakaa minua vakuuttanut gp2 sarjassa joten en näe kaverissa sitä nopeutta ja taitoa mitä f1 vaatisi. Ovi on sulkeutunut ja luultavasta lopullisesti
Huutokaupaltahan tuo kyllä vaikuttaa. Budjetissa on kymppimillin (ellei isompikin) lovi, ja sitä ei kovin moni kuljettaja sponssipaketillaan täytä. Rodolfo Gonzálezin on oltava mukana neuvotteluissa. Vanhoista tutuista Bruno Senna kuulostaisi sopivan kokeneelta ja sponsoreita tuovalta vaihtoehdolta. Heikille ei enää tarvitse antaa kisahommia, kun mies kyllä tulee tesmaamaan osia perjantaikuskina massimiesten ajaessa kilpailut. En millään jaksa uskoa, että Olivier Panis saisi neuvoteltua Charles Picille enää jatkoa ilman huomattavaa omarahoitusosuuden kasvattamista. Van der Gardella ehkä joku sauma vielä on, riippuu miten paljon MacGregor tulee Caterhamia vastaan.Sepä minuakin ihmetytti. Caterhamilla taitaa olla melkoinen huutokauppa käynnissä? Kovalaisen rooli jää huutopojan sellaiseksi. Mitä Ericssoniin tulee, niin saattaapi tuo olla ihan samaa luokkaa kuin moni edelliselläkin kaudella ajaneista, vuan saattaapi olla ettei uokkaan! Sittenhän sen varmaksi näkee kun pistetään ukko puikkoihin ja lähtövalot sammuvat (niin, ja ruutulippu heilahtaa).