No eiköhän tämä ole täysin mahdoton skenaario, Kimi kuitenkin on tällä hetkellä suomalaisista se nopeampi, ja välillä aika reilullakin erolla.En missään nimessä haluaisi Kimin kokevan samanlaista kohtaloa kuten Heikki jos Kimi sinne menee...
McLaren kumartaa Withmarssia myöten kun Kimi kävelee talliin..En missään nimessä haluaisi Kimin kokevan samanlaista kohtaloa kuten Heikki jos Kimi sinne menee...
Totta, sitä paitsi Kimihän tuntee tallin, hän on työskennellyt siellä monta vuotta.Kimillä ei kyllä ole Heikin kohtalon vaaraa - on luonne sentään kertaluokkaa jos ei useampaakin kovempi. Myös Hamiltonen tähti on laskemassa ja jopa saarivaltakunta tölvii jo miestä. McLaren on niitä harvoja talleja jotka nykyisilläkin testikielloilla pystyy silti ajattamaan kahta tähteä ja joka on laittanut tallimestaruudet kuskimestaruuksien edelle.
www.mirror.co.uk -sport uutisissa ja ehkä myös selitys Keken ahdinkoon:
http://www.mirror.co.uk/sport/more-sport/2009/09/20/mclaren-close-in-on-kimi-115875-21686573/
myös:
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=345921
Kimi Raikkonen wanted by McLaren
20/09/2009
Lewis Hamilton faces the scrap of his life next season if McLaren pull off plans to sign Ferrari ace Kimi Raikkonen.
Paddock sources say the Finn, 29, has signed an outline agreement to return to the car he won the world title with in 2007.
But first he has to settle a dispute with his current employers. He is refusing to step down unless he is paid all of his 2010 £30m salary.
The deal could explain McLaren's increasingly tense relationship with engine supplier Mercedes, who wanted German Nico Rosberg in the car.
.........
tämä ei vielä kotimaisilla, koska on sunnuntai - mutta toimittajathan lukevatkin tätä foorumia.
Kimi ja Heikki painivat kyllä hieman eri sarjassa. Kyllä sillä kuskillakin on merkitystä millaista tulosta saa aikaan...En missään nimessä haluaisi Kimin kokevan samanlaista kohtaloa kuten Heikki jos Kimi sinne menee...
1) toimittajan 'paddock source' on atlasforumPaddock sources say the Finn, 29, has signed an outline agreement to return to the car he won the world title with in 2007.
Olisiko tuossa viittausta tallimestaruuteen tai sekaannus paluu autosta jolla voitti kuskimestaruuden, toisessa jutussa tuota virhettä ei ole.
Tätä suhteellisen paikkansa pitävää listaa kun katsoo, niin eipä tule kyllä mieleen että ikinä olisi ollut näin auki tallipaikat. Saas nähdä meneekö noitten uusien tallien kuskijulkistuksen jonnekin helmikuulle asti...Olisko jollain heittää triviaa, koska viimeks on ollut näin sekavaa tän asian suhteen? Mahdollisesti ei koskaan kyllä onhan tää ihan uskomantonta kuinka paljon uusia talleja tulee ja kuinka moni kuski vaihtaa tallia. No ehkä tää on hyvää vastapainoa tälle kaudelle kun vaan yks kuljettaja lopetti, yks vaihto tallia ja yks uus tuli mukaan.
Onhan tuolla Brawnillakin Button lellikin asemassa ja vielä enemmän, jos vie maailmanmestaruuden..Jos Kimi ei jatka Ferrarilla, niin mieluiten näkisin hänet sitten Brawnilla. Mäcillä on se ongelma että siellä kaikki tehdään vain ja ainoastaan Hamiltonin menestyksen eteen. Joten siellä voi tulla vastaan samoja ongelmia kuin Ferrarilla, autoa kehitetään enemmän sen toisen kuskin mieltymysten mukaan jne. Ja kahden loistavan kuskin taistellessa tasaväkisesti samassa tiimissä, niin joku kolmas voi tulla ja korjata potin.
Jos Kimi ajaisi Brawnilla, niin silloin hänellä olisi selkeästi heikompi tallikaveri ja sehän on yhdistelmä, joka yleensä tuottaa suurta menestystä ykköskuskille, kun koko talli panostaa häneen. :ahem:
No jos katsotaan viime aikaista historiaa niin kyllä Mclaren todennäköisemmin tasavertaisen kaluston kahdelle kuskille tarjoaa kuin Ferrari.Jos Kimi ei jatka Ferrarilla, niin mieluiten näkisin hänet sitten Brawnilla. Mäcillä on se ongelma että siellä kaikki tehdään vain ja ainoastaan Hamiltonin menestyksen eteen. Joten siellä voi tulla vastaan samoja ongelmia kuin Ferrarilla, autoa kehitetään enemmän sen toisen kuskin mieltymysten mukaan jne. Ja kahden loistavan kuskin taistellessa tasaväkisesti samassa tiimissä, niin joku kolmas voi tulla ja korjata potin.