Voi olla, uskoisin Räikkösen vetäneen herneen nenään Santanderin toimista. Se kun on myös Mc'n sponsori, niin pyytää sitten sen verran rahaa jotta tuntuu kovaa.a syy Maccan vetäytymiseen olisi yksinkertaisesti raha. Robertson pyytää liikaa.
Voi olla, uskoisin Räikkösen vetäneen herneen nenään Santanderin toimista. Se kun on myös Mc'n sponsori, niin pyytää sitten sen verran rahaa jotta tuntuu kovaa.a syy Maccan vetäytymiseen olisi yksinkertaisesti raha. Robertson pyytää liikaa.
Eikös toi ole ennemminkin toive kuin mielipide?Olen lukenut mutta tuo vaan minun mielipide, en mie ainakaan haluaisi että webberin sopimusta rikottaisiin tai kovalainen lähtisi larenilta, brawn jäisi sit vaihtoehdoksi mut silti toyota mikä tuli huhuihin melkein ekana ja samalla heti myös ammutttiin alas silti sinne haluisin.
onhan seEikös toi ole ennemminkin toive kuin mielipide?
Bildiin pätee sama kuin savolaisiin - vastuun kantavat kuulijat ja lukijat.Mielestäni tuossa Bildin jutussa kierrätettiin vain samoja huhuja, mitä on kuultu pari päivää. Eli lainattu Steven sanomisia TS:lle.
Ei mitään vahvistusta asialle, vaan voi olla että ovat neuvotteluissa. Ja sitten joku Mclarenin tiimistä on sanonut, että he eivät ole lypsylehmä. No, taas kerran, nähtäväksi jää..
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&u=http://www.sportbild.de/sportbild/generated/article/formel1/2009/10/06/13984800000.html&sl=de&tl=en&history_state0=
Onhan toi teksti on tuttua vaikka se on laitettu Bildin nimiin. Joka tapauksessa Maccaa koskevat huhut jotenkin viittaavat siihen ettei se ole Kimin ykkösvaihtoehto. Ensi alkuun pidin muuten Brawnia muuten hyvänä paikkana Kimille paitsi ettei se näytä haluavan maksaa Buttonille ensi kaudesta sitä mitä pyytävät ja nyt on Button kenties lähdössä ja epäilin että sponsoriraha ei riitä Kimin palkkaan. On esitetty nyt viitteitä että Buttonin kummallinen, laskeva loppukausi on syy Brawnin asenteeseen. Ja oudoltahan tuo kuulostaa kun Mersu tuo omat ja sponsorien rahat talliin, joten tuskin se rahasta on kiinni jos Buttonin haluavat pitää..Mielestäni tuossa Bildin jutussa kierrätettiin vain samoja huhuja, mitä on kuultu pari päivää. Eli lainattu Steven sanomisia TS:lle.
Ei mitään vahvistusta asialle, vaan voi olla että ovat neuvotteluissa. Ja sitten joku Mclarenin tiimistä on sanonut, että he eivät ole lypsylehmä. No, taas kerran, nähtäväksi jää..
Tuskinpa Button itseään ajaa tilanteeseen, jossa tallipaikkaa ei löydy.Haluaisivat ehkä pitää Buttonin, mutta voin veikata, etteivät sillä hinnalla, mitä Button pyytää. Buttonin tuntien se vaatii saada mestarin arvoista palkkaa. Olisihan se vähän noloa, että viime kauden mestari joutuisi tyytymään keskitasoiseen palkkaan, mutta itse en ainakaan maksaisi Buttonille senttiäkään enempää, kuin vaikkapa Nicolle tai jopa Kovalaiselle.
Button ajaa itsensä vielä ulos hyvästä tallista ja epäilenpä, että avosylin vastaan ottajia on melko harvassa. Varsinkin, jos kaveri tulee mestarin hintalappu otsassaan. Fudut vaan. Parempia kuskeja saa halvemmalla.
aivan niin.Tuskinpa Button itseään ajaa tilanteeseen, jossa tallipaikkaa ei löydy.
Rahalla mitataan arvostusta. Räikkönen haluaa varmasti Mc'lla saman kuin Hamilton.En oikeesti voi käsittää, jos Kimi ja hänen managerinsa sulkevat itseltään ovia sillä, että pyytävät hirmu palkkaa. Kimin tilanteessa luulis, että se on aivan sama, että onko se palkka 10 vai 25 miljoonaa. Eikös Ferrari vielä maksa ekan vuoden palkankin. Meinaan vaan, että jos McLaren jää sen takia pois vaihtoehdoista, että pyytävät liikaa palkkaa, niin ei oo kyl mitään järkee...
Sehän on ihan selvä. Eihän Brawnkaan voi pärjätä kaudella 2009, surkeeta räpellystä oli odotettavissa heikosti pärjänneen tehdastallin raunioille perustetulta putkalta.jos RB vaan olis hyvä auto, mutta vähän pelottaa ettei tuu Ferrarille ja Mclarenille pärjäämään...
Entäs jos kävisi niin, että Hamiltonin palkka olisi vaikkapa mutuillen tuo 25milj. ja Räikkösellä 10milj. Siinä sitten taktiikoita laatiessa isketään paremmat Hamiltonille, kun joudutaan hänelle muutenkin maksamaan enemmän niin saapahan rahalle vastinetta. No tiedä sitten, ehkä kaukaa haettua, ehkä ei. Ferrarillakaan ei käytetty tuota skenaariota, mutta mistäs sitä tietää, ei ainakaan Heikillä ole kovin vahvat taktiikat ollut, toisaalta jätkä tienaakin sen parikytä miltsiä vähemmän, kuin tallikaveri niin eihän hänelle kunnon taktiikoita tarvitsekaan tiimitoveriin nähden tehdä...Joo en ymmärrä Kimin touhuja. Ferrarilta tulossa valtava kasa rahaa, niin luulis ettei tarvii alkaa tappelemaan jostain palkasta. Menis sinne Mclarenille ajamaan vaikka ilmaseks, koska kohta käy niin, että mitään tallipaikkaa ei ees tuu. Mclaren on kuitenkin hieman kovempi tekijä kun Red Bull.
Mut sit toisaalta paras talli ja mun kaks lempi kuskia siellä. Olis aivan uskomatonta nannaa jos RB vaan olis hyvä auto, mutta vähän pelottaa ettei tuu Ferrarille ja Mclarenille pärjäämään...
Niinpä. Millä perusteella Kimin pitäisi tyytyä pienempään palkkaan?Rahalla mitataan arvostusta. Räikkönen haluaa varmasti Mc'lla saman kuin Hamilton.
Kaikki on mahdollista, mutta todennäköisesti Mclaren ja Ferrari ovat oppineet alkukauden virheistään ja ovat heti vahvoja. Red Bull voi hyvinkin rakentaa hyvän auton, mutta onko se tarpeeksi nopea kahden ison haastamiseen?Sehän on ihan selvä. Eihän Brawnkaan voi pärjätä kaudella 2009, surkeeta räpellystä oli odotettavissa heikosti pärjänneen tehdastallin raunioille perustetulta putkalta.
Veikkaan, että Newey ja kumppanit onnistuvat hyvin suunnittelemaan auton, olihan Red Bull alkukaudestakin paras ei tupladiffu tiimi (oliko? muistaakseni kyllä) joten ehkä he nyttenkin saavat kilpailukykyisen auton. Tosin moottoritilanteesta olisin ennemminkin huolissani, kuin siitä, ettei he saa kilpailukykyistä autoa.Kaikki on mahdollista, mutta todennäköisesti Mclaren ja Ferrari ovat oppineet alkukauden virheistään ja ovat heti vahvoja. Red Bull voi hyvinkin rakentaa hyvän auton, mutta onko se tarpeeksi nopea kahden ison haastamiseen?
--
Eikä Kimi ole tyytymässä pienempään palkkaan kun Ferrari maksaa Kimille 45 miljoonaa. Tilanne olisi eri, jos sopimus olisi loppunut ja Kimi ei olisi saamassa korvauksia, mutta tässä tilanteessa en tajua logiikkaa miksi Kimin pitäisi saada vielä Mclarenilta saman verran kun Hamilton. Kimi tienaa enemmän kun Hamilton piste. Siksi en tajua hirveää vääntöä palkasta.
Esimerkiksi sillä perusteella, että pienempi palkka tarjoaa paremman auton. Kumpi Kimiä kiinnostaa enempi, palkka vai auton suorituskyky?Niinpä. Millä perusteella Kimin pitäisi tyytyä pienempään palkkaan?
Oletko itse lukenut Kimin kommentteja ollenkaan? Kimiä ei kiinnosta paskaakaan se että onko talli paska vai hyvä, Kimiä kiinnostaa auto. Eli auto ratkaisee, ei talli. Ainakin Kimin sanojen mukaan.tsinivuo sanoi:Oletko Kimin kommentteja lukenut ollenkaan? Ei mene mihinkään p***atalleihin ajamaan sijoilla 6-16. Eikä Kimiä kiinnosta saako se ehdottoman ykköskuskin aseman, kunhan on tasavertainen tallikaverin kanssa.
samaa mieltä kanssasi olen.Ja näin ollen tallina Toyota ei ole pois suljettu. Paitsi jos auto ei ole hyvä.
On Kimin tehtävä arvioida pystyykö Toyota tarjoamaan kilpailukykyistä autoa.
PS: Minun mielestäni Toyota oli Suzukassa parempi auto kuin Ferrari. Tosin ensi vuoteen nähden sillä ei ole hirveän suurta merkitystä, mutta osviittaa se antaa sillä BMW:n en luota niinkään paljoa kuin Toyotaan pelkästään tämän kauden perusteella. Lähi historia on kuitenkin BMW:n puolella.