Niin tästä minä olen eri mieltä. Turha varmaan eritellä, mitä nämä kuskit ovat tai eivät ole saaneet aikaan.
Edit: erittelen silti! Sekä Glockissa että Kovalaisessa on yksi asia, joiden kuvittelen olevan merkki kyvyistä jostain suurempaan.
Glock on kisoissa aivan mielettömän hyvä. Toyota-aikoina on nähty, kuinka hän kykenee nousemaan huonoista lähtöruuduista läpi porukan (useammin kuin kukaan muu samana aikana, olettaisin jopa). Aika-ajot eivät ole sujuneet yhtä hyvin, mikä on ehkä se suurin mutta. Mitä tulee epätasaisuuteen, niin minulle ei ole oikein selvinnyt, että näyttääkö Glock epätasaiselta Toyotan huonon työn vuoksi, vai onko kyse Timon omista puutteista.
Heikin kohdalla taas on nähty väläyksiä sekä tasaisuudesta (Renault-kausi Kanadasta eteenpäin) että nopeudesta (aika-ajoissa, etenkin McLaren-ajan alku, mutta väläyksittäin myös myöhemmin), jotka yhdistettynä olisivat kova yhdistelmä. Minusta on selvää, että Kovalainen on täysin jengalla McLarenin kaluston kanssa - ei kukaan Heikin antamia näyttöjä aikaansaanut ota tallikaveriltaan kisassa käkättimeen sekuntia kierroksessa kaiken toimiessa, vaikka kyseessä kuinka olisi Lewis Hamilton. Minusta Kovy ansaitsisi mahdollisuuden toisessa ympäristössä - tähänastiset ongelmat sekä Renault-kauden alussa sekä nyt kertovat toki, että Heikin suorituskyky on tavallista enemmän riippuvainen auton käytöksen sopivuudesta.