Jännittävää on myös nähdä, miten saksalaisten käy. Uuden tulokkaan Hülkenbergin lisäksi Saksalla on peräti neljä varsin kelpoa ratinvääntäjää: Rosberg (puoliksi suomalainen), Glock, Heidfeld ja Sutil.
Rosberg taisi mennä ja varmistaa itselleen tallipaikan, mutta kolmen muun on vielä jännitettävä. Formuloiden tuolileikki on käynnissä - kenelle tulee parku, kun musiikki loppuu?
Renault'llehan ne kaikki kolme eniten mielii. Ei se paras talli ole, mutta koko lailla paras niistä vaihtoehdoista, jotka ovat jäljellä.
Glock miettii, pyrkiäkö Renault'lle vai jäädäkö Toyotalle. Huoli on, jatkaako Toyota. Toinen huoli on, aikooko japanilaistalli ajatella sittenkin KoKonaiskuvaa ja palkata Kobayashi-Kovalainen-kaksikon.
Kuten Glock Toyotalle, Sutil on ensimmäisenä jonossa Force Indialle. Tämä on hyvä hätävara, mutta Renault ja Toyota kiinnostavat enemmän.
Heidfeldilla on syytä huoleen. Hänelle näyttää jäävän vain lohdutuspalkintoja. Mahtuisiko Force Indialle? Kuka ties sillä voisi yllättää ensi kaudellakin. Voisiko Toro Rosson kautta yletä myöhemmin Red Bullille? Vai kestääkö ura enää tässä vaiheessa tällaisia useamman vuoden suunnitelmia?
Mikä uusista talleista on paras? Voisiko esimerkiksi Lotus olla yllätyskortti? Entä mikä on Sauberin lopullinen kohtalo? Jos sittenkin saisi jatkaa siellä...