Tallipaikat kaudella 2010

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Ilmeisesti kukaan ei kyseenalaista Rosbergin siirtoa Brawnille? Olisi melkoinen paukku, kun Baby-Keke vaihtaisikin Toyotalle tai McLarenille...
Minusta Rosberg on vihjaillut, että hänellä on jo sopimus kirjoitettuna ja on tuskastunut vähän, kun sitä ei vielä ole julkistettu. Frank Williams sanoi ääneen, että Rosberg siirtyy Mercedekselle. Eli jotenkin Brawn tuntuu luontevimmalta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24282
Sijainti
lappeen Ranta
Ihan oikeasti jäin ihmettelemään tälläisen Mildhin järjenjuoksua. Tulla nyt valtakunalliseen uutislähetykseen kertomaan, että tallin toimari on nykyisin yhä enemmän auton kilpakuski ja että teamiä sekä tallia johhdetaan autosta käsin...
Enemmän mua ihmetyttää noiden juttujen logiikka. Siis Alonso johtaa tallia autosta käsin ja on paras auton kehittäjä. Ei vaan oikein realisoidu nuo väitteet kun heppu ei tiedä tallin taktiikoista mitään (ainakaan kakkoskuskin törmäilyjen suhteen) ja on parissa vuodessa kehittänyt Renaultista ihan ykkösauton...
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Näillä mennään ensi kaudella..

Brawn 1. Jenson Button
Brawn 2. Nico Rosberg
Red Bull 3. Sebastian Vettel
Red Bull 4. Mark Webber
McLaren 5. Lewis Hamilton
McLaren 6. Timo Glock
Ferrari 7. Felipe Massa
Ferrari 8. Fernando Alonso
Toyota 9. Kamui Kobayashi
Toyota 10. Nick Heidfeld
Williams 11. Rubens Barichello
Williams 12. Nico Hülkenberg
Renault 14. Robert Kubica
Renault 15. Romain Grosjean
Force India 16. Adrian Sutil
Force India 17. Vitantonio Liuzzi
Toro Rosso 18. Sebastien Buemi
Toro Rosso 19. Jaime Alguesuari
USGP 20. Giancarlo Fisichella
USGP 21. Alex Wurst
Campos 22. Bruno Senna
Campos 23. Nelson Piquet jr.
Virgin Manor 24. Anthony Davidson
Virgin Manor 25. Andy Soucek
Lotus 26. Jarno Trulli
Lotus 27. Takuma Sato
 

TST

Well-known member
Liittynyt
12.10.2009
Viestit
78
Brawn 1. Jenson Button
Brawn 2. Nico Rosberg
Red Bull 3. Sebastian Vettel
Red Bull 4. Mark Webber
McLaren 5. Lewis Hamilton
McLaren 6. Timo Glock
Ferrari 7. Felipe Massa
Ferrari 8. Fernando Alonso
Toyota 9. Kamui Kobayashi
Toyota 10. Nick Heidfeld
Williams 11. Rubens Barichello
Williams 12. Nico Hülkenberg
Renault 14. Robert Kubica
Renault 15. Romain Grosjean
Force India 16. Adrian Sutil
Force India 17. Vitantonio Liuzzi
Toro Rosso 18. Sebastien Buemi
Toro Rosso 19. Jaime Alguesuari
USGP 20. Giancarlo Fisichella
USGP 21. Alex Wurst
Campos 22. Bruno Senna
Campos 23. Nelson Piquet jr.
Virgin Manor 24. Anthony Davidson
Virgin Manor 25. Andy Soucek
Lotus 26. Jarno Trulli
Lotus 27. Takuma Sato
Meinaatko ettei Heikki mahdu mihinkään talliin?:eek!: Ja sitten toi Timo Glock Ladalla näyttää oudolta... Ehkä jos sen ja Heidfeldin paikan vaihtas niin näyttäs aika pätevältä...
 
Viimeksi muokattu:

jade

Well-known member
Liittynyt
19.12.1999
Viestit
378
Sijainti
Helsinki Suomi
Keken loppukesän haastattelu MTV3:lla paljasti mielestäni selvästi, että Nicolla oli jo tuolloin sopimus Brawnin kanssa, vaikka MTV3:n toimittajat virheellisesti päättelivät sen olevan McLarenilla.

Kimillä on varmaan ollut jo pari kuukautta esisopimus Macin kanssa. Nyt sitä on viimeistelty kuten Kimi itse sanoi haastattelussa viikonloppuna, että sopimus on paljon paksumpi kuin Ferrarin sopimus ja sen tarkastamiseen menee aikaa. Kimi ajaa varmasti Macilla ensi kauden.

Jukka Mildhin puheista on vaikea ottaa selvää. Vitsaileeko hän vai mitä? Ei kukaan voi eikä saa johtaa tiimiä autosta käsin. Ei edes Schumi sitä tehnyt. Schumilta ei näytä onnistuvan johtaminen edes muurilta.

Kovalaisen paikka on pieni arvoitus vielä. Heikin naama oli sen verran vakava ja kommentit entisestä tallista ovat niin happamia, että paluuta ei ole enää. Toyota voisi olla paikka näyttää, vaikka auton vika on aina ollut takapään huono pito. Paras paikka meni jo ja nyt mennään alaspäin. Saa nähdä kuinka kauan.

Kimi on loistava kuski ja kuten olette varmaan huomanneet, ei Kimi ole koskaan sanonut pahaa sanaa entisistä tai nykyisestä tallistaan. Tämä huomataan ja tunnistetaan. Paluu on oikeasti mahdollinen.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Eihän kautta ilman Suomalaisia ajeta. Kimi mäkillä ja jos Heikki ei aja Toyotalla niin sitten se ajaa jossain muussa tallissa, ykkösissä kuitenkin.
 

formulaX

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
248
Eiköhän se Heikki korvaa Grosjeanin Renaultilla. Sinne varmaan parhaimmat puheyhteydet ilman manageria. Toyota saattaa jopa lopettaa. Pikkutalleihin Heikki ei aijo mennä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Eiköhän se Heikki korvaa Grosjeanin Renaultilla. Sinne varmaan parhaimmat puheyhteydet ilman manageria. Toyota saattaa jopa lopettaa. Pikkutalleihin Heikki ei aijo mennä.
Heikki Kullan mukaan Kovalaisen Renault-diilin esteenä on historia Briatoren kanssa, josta talli yrittää nyt etäännyttää itseään. Kuulostaa järkeenkäypältä.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Kimi menee Mc Larenille:p
Näin se nyt näyttää olevan.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Onko näin että Heikin vaihtoehdot oikeasti on aika vähissä?

Ferrari ei käy.
Mclarenilta tulossa fudut.
Williamsilla kuskit, Rellulle ei käy Flavio taustan takia.
TR ja FI pikkutalleja, RB täynnä.
BMW lopettaa, Toyota saattaa lopettaa.
Brawnilla Button Rosberg vai sittenkin Heikki?
Uudet tallit on pikkutalleja.

Onko siis Laren ja Brawnin Heikin ainoat todelliset vaihtoehdot? Kuten myös Nicon. Ja Laren Kimin. Entäs Button?

Himpura, joku jää ilman jos Kimi menee Larenille. (jos ei sitten Button mene Rellulle tms.)
Toyotan jatko pelastanee jonkun.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Onko näin että Heikin vaihtoehdot oikeasti on aika vähissä?

Ferrari ei käy.
Mclarenilta tulossa fudut.
Williamsilla kuskit, Rellulle ei käy Flavio taustan takia.
TR ja FI pikkutalleja, RB täynnä.
BMW lopettaa, Toyota saattaa lopettaa.
Brawnilla Button Rosberg vai sittenkin Heikki?
Uudet tallit on pikkutalleja.

Onko siis Laren ja Brawnin Heikin ainoat todelliset vaihtoehdot? Kuten myös Nicon. Ja Laren Kimin. Entäs Button?

Himpura, joku jää ilman jos Kimi menee Larenille. (jos ei sitten Button mene Rellulle tms.)
Toyotan jatko pelastanee jonkun.
Lieneekö Flaviotausta este talliin pääsylle? En oikein jaksa uskoa, tuskin Renulla niin paljon Flaviota vihataan että kaikki hänen kanssaan yhteistyötä tehneet olisivat automaattisesti pannassa.
Jos Lotus lähtee huhutulla 200m€ budjetilla liikenteeseen, ei voitane puhua pikkutallista.

e: tuosta Rellun Flaviosyndroomasta on näemmä muutkin kirjoittaneet. Olen kyllä silti sitä mieltä, että tuskin entinen manageri voisi olla mikään lopullinen syy jättää kuljettaja palkkaamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Karting-Keijo

Well-known member
Liittynyt
2.1.2009
Viestit
163
Heikki vois testailla mclarenia vuonna 2010 :alppu: Eli toteutuu "ensi vuonna ajan f1 autoa"
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Heikille toivoisi näytönpaikkaa vielä. Kausi 2009 oli joka tapauksessa paria pientä valonpilkahdusta lukuunottamatta heikko suoritus.

Saa nähdä, kuinka moni talli oikeasti haluaa miehen riveihinsä.
 

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Arvelen ja hieman toivonkin näin:


Brawnilla on sopimukset Buttonin ja Rosbergin kanssa, McLarenilla Hamiltonin ja Räikkösen kanssa.

Buttonin ja Räikkösen sopimuksista puuttuvat vielä allekirjoitukset, sillä mestarit haluavat vielä viilata yksityiskohtia - se heille suotakoon. Lopulta varmasti päästään sopimukseen, nyt vain mietitään, missä kuskin on tultava vastaan, missä tallin.


Kovalaisella on jalka Toyotan oven välissä. Kysymysmerkki vain on, onko sen oven takana huonetta enää ensi kaudella. Jos ei ole, Kovalaisen täytyy tyytyä pikkutalliin, koska Renault ei häntä halua. Force India on hyvä suunnitelma B.
 

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Jännittävää on myös nähdä, miten saksalaisten käy. Uuden tulokkaan Hülkenbergin lisäksi Saksalla on peräti neljä varsin kelpoa ratinvääntäjää: Rosberg (puoliksi suomalainen), Glock, Heidfeld ja Sutil.

Rosberg taisi mennä ja varmistaa itselleen tallipaikan, mutta kolmen muun on vielä jännitettävä. Formuloiden tuolileikki on käynnissä - kenelle tulee parku, kun musiikki loppuu?


Renault'llehan ne kaikki kolme eniten mielii. Ei se paras talli ole, mutta koko lailla paras niistä vaihtoehdoista, jotka ovat jäljellä.

Glock miettii, pyrkiäkö Renault'lle vai jäädäkö Toyotalle. Huoli on, jatkaako Toyota. Toinen huoli on, aikooko japanilaistalli ajatella sittenkin KoKonaiskuvaa ja palkata Kobayashi-Kovalainen-kaksikon.


Kuten Glock Toyotalle, Sutil on ensimmäisenä jonossa Force Indialle. Tämä on hyvä hätävara, mutta Renault ja Toyota kiinnostavat enemmän.


Heidfeldilla on syytä huoleen. Hänelle näyttää jäävän vain lohdutuspalkintoja. Mahtuisiko Force Indialle? Kuka ties sillä voisi yllättää ensi kaudellakin. Voisiko Toro Rosson kautta yletä myöhemmin Red Bullille? Vai kestääkö ura enää tässä vaiheessa tällaisia useamman vuoden suunnitelmia?

Mikä uusista talleista on paras? Voisiko esimerkiksi Lotus olla yllätyskortti? Entä mikä on Sauberin lopullinen kohtalo? Jos sittenkin saisi jatkaa siellä...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös