15 tallia hakenut paikkaa
Formula ykkösistä ilman ainuttakaan kisastarttia vetäytyneen USF1-tallin jättämää paikkaa hakee
15 tallia, kertoo italialainen verkkolehti 422race.com.
Aikamoinen määrä, taitaa olla pilipaliyrittäjiä taas joukosta se 90%? :doubtful:
Niinpä. Art ja E-E ovat lähes ainoina liikkeellä järjellä.
Artille F1 on looginen siirto ylöspäin (Samoin kuin Camposille oli, mutta Espanjan taloustilanne "vähän" vaikeutti) koska on menestyksekäs alemman sarjan tiimi. E-E on pärjännyt kohtalaisesti WSBR:ssä, voittanut pari kertaa mestaruuden (tosin eri luokissa) mutta tallilla on F1-tallin fasiliteetit.
Durango epäilyttää paljon. Rahat loppuivat Gp2-luokassakin ja nyt aikovat ostaa Toy-Yodan jäämistöä. Stefan sen sijaan meuhkasi alkukaudesta FIA:a vastaan, että tie saattaa olla nyt pystyssä. Muutenkaan tiimi ei ole mua vakuuttanut.
Sitten (jos tämä juttu pitää paikkansa) siellä on varmasti jotain March,Arrows,Tyrrell,Minardi,Pacific,Forti,Mastercard Lola,Andrea Moda ja Super Aguri viritelmiä, joiden tarkoituskena on palauttaa kyseinen legendaarinen nimi formuloihin.
Itse veikkaan ja toivon, että E-E pääsisi läpi. Ihan siksi, että se on ainut vaihtoehto, joka voisi jo nyt olla lähempänä vanhoja talleja kuin muut. Baskitallilla on kuitenkin F1-kokemusta omaava väestö, tuulitunneli, tehdas ja oma testirata jo valmiiksi
E: Ehkä ARTista ei kannatakkaan olla niin innoissan. NT on itse sanonut, että kyseessä on vain hakemus, takeita ruutuunpääsystä ei ole