Mä luulen, että Mäkille on pikkuhiljaa valjennut, millainen menetys heille seurasi Kimin viimein kyllästyessä tallin touhuun. Suuri lasku menetetyssä suorituskyvyssä ja päälle vielä muuttuminen kilpailijaksi. Perspektiivi tuli jo esiin viimevuonna, sekä Montoyan, että De la Rosan kohdalla. Niin auton ajamisessa kuin muussakin työskentelyssä ja nyt jälkikäteen mietittynä myös julkisuuden hallinnassa. Ja tämä vuosi Alonson kanssa oli lähes katastrofi.
Edellisen valossa, Niko olisi loistava saalis. Heikkikin hyvä ja varmaan parempi vaihtoehto kuin olisi olla selvä Alonson kakkonen Rellulla. Pitäisi vain asennoitua tekemään nöyrää perusduunia ja antaa tekojen tehdä vaikutuksen. Olen myös varma, että Mäkin työntekijät ovat nauttineet Mikan ja Kimin kanssa työskentelystä ja sen perusteella Heikin olisi helppo mennä talliin. Se, että kuljettaja ei patsastele suurimpana sankarina lööpeissä saa muiden duunin tuntumaan merkittävämmältä.
Muistelen, että Montoyan "sopimus" Mäkin kanssa on ohi 2007. Hänellä ei kovin hyvin Nascarissa mene, joten saattaisi olla kiinnostunut tulemaan takaisin oikeisiin ajoihin. Mielestäni hän edelleen saattaisi antaa kunnon kyytia niin autolle, kuin kanssakilpailijoillekin. Hänelle sopiva talli olisi Red Bull ja vastaavasti Webber saattais jäljellejääneistä sopia Mäkille parhaiten.