PuoliPöhkö
Well-known member
Jos kaksi vaihtoehtoa ovat molemmat yhtä lähimpiä niin saako äänestää itseään?
Se on paitsi suotavaa, myös pakollista.
Valinnan voi tehdä tuossa tapauksessa kysymällä asianperää esim. peenikseltään.
Jos kaksi vaihtoehtoa ovat molemmat yhtä lähimpiä niin saako äänestää itseään?
Hitsinpimpulat kun tietäis paljonko 22" Saloran ovh oli 70-luvun alussa suomalaisten keskikuukausiansioon suhteutettuna.
Mulla on sellanen aavistus, että vuonna 1971 televisioon piti säästää tunnollisesti ja pihistellen esim. vuosi. Nyt tölsyn voi hakea kaupasta keskituloinen vaikka joka kuukausi.
59 tuumainen mutta vastasin 60 tuumainen koska lähempänä.
Se oli hyvä edellisessä asunnossa kun oli katseluetäisyys 2 metriä.
Nyt olkkarissa kun se on 4-6 metriä (paikasta riippuen) niin on vain auttamattomasti liian pieni kunnolla leffoista nautittavaksi.
Jotenka tykin hankinta edessä kunnes vähän talous elpyy edellisistä hankinnoista.
Saako tässä toikissa myös keskustella television kokoon liitttyvistä ongelmista?
Nimittäin minulla on ongelma. Ja keskustelen nyt siitä tässä toikissa, oli se sitten sallittua taikka ei. Halutessaan moderaattorit voinevat siirtää parhaaksi katsomaansa osioon.
Nimittäin televiso-/stereotasoni on mitoitettu sen mukaan, että katselukorkeus oli optimaalinen 50" televisiolle.
Nyt kun vaihdoin television 55 tuumaiseen jossa on vieläpä edeltäjäänsä korkeampi jalusta, nousi kuvan keskikohta useita senttejä aiempaa ylemmäs. Näin ollen silmä ei ole enää television keskikorkeudella ja olen hieman tuskissani asian kanssa.
Televisiosta jos heivaisi jalustan pois ja pistäisi sen seinätelineellä aivan tasoon kiinni, voisi tilanne ratketa. Taikka sitten tilaamalla uuden tason.
Ruokavaliolla korjaantuu. Ja venyttelyllä.
Saako tässä toikissa myös keskustella television kokoon liitttyvistä ongelmista?
Nimittäin minulla on ongelma. Ja keskustelen nyt siitä tässä toikissa, oli se sitten sallittua taikka ei. Halutessaan moderaattorit voinevat siirtää parhaaksi katsomaansa osioon.
Nimittäin televiso-/stereotasoni on mitoitettu sen mukaan, että katselukorkeus oli optimaalinen 50" televisiolle.
Nyt kun vaihdoin television 55 tuumaiseen jossa on vieläpä edeltäjäänsä korkeampi jalusta, nousi kuvan keskikohta useita senttejä aiempaa ylemmäs. Näin ollen silmä ei ole enää television keskikorkeudella ja olen hieman tuskissani asian kanssa.
Televisiosta jos heivaisi jalustan pois ja pistäisi sen seinätelineellä aivan tasoon kiinni, voisi tilanne ratketa. Taikka sitten tilaamalla uuden tason.
Taikka sitten tilaamalla uuden tason.
Nimittäin minulla on aiheeseen liittyvä ongelma. Ja keskustelen nyt siitä tässä toikissa, oli se sitten sallittua taikka ei. Halutessaan moderaattorit voinevat siirtää parhaaksi katsomaansa osioon.
Taannoin luvin mummolassa eräätä vanhaa kasettaa ja siinä oli että 24" tölsy maksoi 14 000 mk.
Värit ja kaikki oli. 1970-luvulla.