Eikö soffan korottaminen auta?Ei muttaku se o liian korkeella siis nimenomaan!
Tietysti ehkä Alppu jyrsis lattiaan syvennökset vitosella.
Point taken.Eikö soffan korottaminen auta?
Ei minkään kokoinen. Ei ole "digiajan" eikä ole "lätty". On kuvaputki. Tuumia en tiedä (eikä pahemmin kiinnosta), mutta jotain 28 ja 32 tuuman väliltä varmaan. Isompi ei tuohon tv-tasolle juuri mahtuisikaan (tai mahtuisi, jos kaiuttimet eivät ole kuvaruudun sivuilla, kuten nyt on).Minkä kokoinen digiajan av-lätty komistaa teidän olohuonettanne?
Oikein :thumbup: Niin kauan käytetään kuin kestää. Kyllä mä oletin vielä muutaman vuoden kuvaputkellisellain pärjäävän, mutta hajoshan se.Ei minkään kokoinen. Ei ole "digiajan" eikä ole "lätty". On kuvaputki.
Omat kuvaputkeilut päättyivät rätinään ja sankkaan savuun kesken Idolsin katselun. Telkkari lähti aika kiireesti parvekkeelle.Oikein :thumbup: Niin kauan käytetään kuin kestää. Kyllä mä oletin vielä muutaman vuoden kuvaputkellisellain pärjäävän, mutta hajoshan se.
Hajosi se minullakin, mutta olen jo sen jälkeen kaksi kuvaputkitelevisiota saanut ilmaiseksi, niitä kun on ihmisillä nurkissa. Kolmattakin tarjottiin tässä viikon sisään, mutten kuitenkaan sitä enää ottanut, kun tämä nykyinenkin toimii. Eiköhän seuraava lopulta ole littu, jahka seuraava korvaustarve tulee.Oikein :thumbup: Niin kauan käytetään kuin kestää. Kyllä mä oletin vielä muutaman vuoden kuvaputkellisellain pärjäävän, mutta hajoshan se.
Miulla on 14-tuumainen.Ihan hyvin olen tuolla 19" pärjännyt.
Pääsikö tällä muuten häntäpään johtoon?
Nykyäänhän saa 40 vaihtista polleihin.Kappas, tää olikin polli. Ja jaskattu... missä on vaihtis 37" :frank::frank::frank: