Talouden päätelevision tuumakoko

Televisiosi tuumakoko, valitse lähin

• 22"

Äänet: 3 7,9%
  • 24"

Äänet: 0 0,0%
  • 28"

Äänet: 2 5,3%
  • 32"

Äänet: 7 18,4%
  • 40"

Äänet: 7 18,4%
  • 42"

Äänet: 3 7,9%
  • 46"

Äänet: 4 10,5%
  • 50"

Äänet: 4 10,5%
  • 55"

Äänet: 6 15,8%
  • 60-65"

Äänet: 2 5,3%
  • Taloudessamme ei ole televiissiota lain

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    38

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ei muttaku se o liian korkeella siis nimenomaan!

Tietysti ehkä Alppu jyrsis lattiaan syvennökset vitosella.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Emme ole edelläkävijöitä, joten meillä ei ole päätelevisiota, vaan ainoastaan Sonyn 6-vuotta vanha 40-tuumainen LCD-malli.

Miettikääpä sitä, jos päästelevisiosta tulee järkyttävää paskaa. Siinähän sitä on sitten järkyttävä paskapää televisioineen

jjv

Arschloch
Isän luona tulee katseltua ohjelmaa 14 tuumaisesta kuvaputkitelkkarista. Kyllähän se jo turhan pieneltä tuntuu, vaikka oli mulla se muutaman vuoden omassa kämpässänikin.
Mutta kyllä nykyinen lättytelkkari kalliimpi oli kuin edellinen kuvaputkihirvitys. Vaikkei olekkaan hoodee.

WebSlave

Trackman
Minkä kokoinen digiajan av-lätty komistaa teidän olohuonettanne?
Ei minkään kokoinen. Ei ole "digiajan" eikä ole "lätty". On kuvaputki. Tuumia en tiedä (eikä pahemmin kiinnosta), mutta jotain 28 ja 32 tuuman väliltä varmaan. Isompi ei tuohon tv-tasolle juuri mahtuisikaan (tai mahtuisi, jos kaiuttimet eivät ole kuvaruudun sivuilla, kuten nyt on).

Tulen varmaan jatkossakin pitämään kiinni kirjaimellisesti "nyrkkisäännöstä", jossa kuva-alueen korkeus on hyvä, kun se on noin suoraan eteen nostetun käden (pystysuuntaisen) nyrkin korkuinen. Silloin näkee koko kuva-alueen kerralla liikuttamatta silmiä.

jjv

Arschloch
Ei minkään kokoinen. Ei ole "digiajan" eikä ole "lätty". On kuvaputki.
Oikein :thumbup: Niin kauan käytetään kuin kestää. Kyllä mä oletin vielä muutaman vuoden kuvaputkellisellain pärjäävän, mutta hajoshan se.

Sue_me

Well-known member
Oikein :thumbup: Niin kauan käytetään kuin kestää. Kyllä mä oletin vielä muutaman vuoden kuvaputkellisellain pärjäävän, mutta hajoshan se.
Omat kuvaputkeilut päättyivät rätinään ja sankkaan savuun kesken Idolsin katselun. Telkkari lähti aika kiireesti parvekkeelle.

21" kuvaputki. Hyvin pärjäsi vuoteen 2009.

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
Ihan hyvin olen tuolla 19" pärjännyt.

Pääsikö tällä muuten häntäpään johtoon?

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Nykyisessä taloudessani ei ole lain'. Taloudessa jossa olen kirjoilla on isoin koko 42", kun saan oman asuntoni takaisin on koko taas 37".

WebSlave

Trackman
Hajosi se minullakin, mutta olen jo sen jälkeen kaksi kuvaputkitelevisiota saanut ilmaiseksi, niitä kun on ihmisillä nurkissa. Kolmattakin tarjottiin tässä viikon sisään, mutten kuitenkaan sitä enää ottanut, kun tämä nykyinenkin toimii. Eiköhän seuraava lopulta ole littu, jahka seuraava korvaustarve tulee.

oldez

Well-known member
32" Samsungin LCD. Reilu 7:eitsemän vuotta vanha. Hyvin on palvellut mitä nyt ruutuun on palanut jotain mikä näyttää ihan tekstitv:ltä ja käynnistäminen kestää aika pitkään. Alkaa virtalähteen halvat kiinalaiset konkat tulossa tiensä päähän. Jokusen vuoden jo odotellut että tuosta aika jättää niin voisi ostaa uuden. Vanha sotaratsu vaan näyttää jaksavan. Seurava on sitten 45-50 tuumainen.

Itsestä vaan tuntuu niin turhalta vanha "toimiva" laite menemään uuden tieltä. Faijakin kertoo kun 20-25 vuotta sitten meillä oli kotona aina 2-3 televisiota. Yksi olohuoneessa ja lopuista otettiin varaosia kun se lakkasi toimimasta. On se kyllä senkin jälkeen rukannut kaikkia telkkareita ja digiboxeja kun ovat lakanneet toimimasta.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
37" piilips. En halunnut sillon 5 vuotta sitten isompaa, kun "on varmaan sitten jo liian iso" fiilis jarrutti. Seuraava töllö on niin iso kun nykyseen kalustukseen hyllyjen väliin mahtuu, eli 50"

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kappas, tää olikin polli. Ja jaskattu... missä on vaihtis 37" :frank::frank::frank:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Entä jos on edelläkävijä ja ei käytä näitä laatikoita perinteisenä televisiona lain?