Powered by BMW
Well-known member
KE-TO Myllypuroon. Kiinnostuneita?
Mulla tää viikko näyttää aika heikolta mutta ensiviikolla kävis.Saisko viimein testiporukan kasaan VM:ään?
TI-KE-TO ja SU kävis tällä viikolla ainakin heittämällä, mahdollisesti myös PE-LA.
Kyyti onnistuu suunnalta HKI.
Minä voisin harkita sunnuntaita. Jos ajan Tampereen kautta, kyytipolitiikkakin järjestyisi.Kiinnostais, mutta Ti-Pe väli ei onnistu, vkl mahdollisesti ok, mut vaaatis kyllä Treelta muidenkin mukaan lähtöä...
Lisäksi tekis kyllä mieli sit käydä katsastaan Mylliksen profiili jos sinne asti tulee....
Ilmoittakee päivä kun tiedätte tarkemmin niin liittynen seuraan.Joo varmistui tuossa että ollaan menossa ainakin kokoonpanolla 4stroke ja Timanfaya VM:ään ensi viikolla ajamaan. Oiskos muita tulossa?
About 16.2.-18.2.2011. Varmistuu myöhemmin. NatsaakoIlmoittakee päivä kun tiedätte tarkemmin niin liittynen seuraan.
16.2. & 17.2. helposti, 18.2. (PE) ei millään.About 16.2.-18.2.2011. Varmistuu myöhemmin. Natsaako
Joo vähän samaa vikaa, ei ole Su. varmaa itselläkään. Heitellään privaa aiheesta, katsotaan miten päästään Ainakin tuo Mylliksen uus profiili olis kiva käydä ajamassa :ahem:Minä voisin harkita sunnuntaita. Jos ajan Tampereen kautta, kyytipolitiikkakin järjestyisi.
Mutta vasta alustavassa harkinnassa, ei vielä vahvistusta sen kummemmin. Lauantaiehtoona menee varmasti melko myöhään, että kotiudun Jyväskylän Talvirallista. Pätkän sulkuaika jatkuu yli puolenyön ja ajomatkaa takaisin kotiin noin 1h.
Pistäkää tänne tietoa jos sunnuntaina meette VM:ään, saatan liittyä seuraan silloinkin .Joo vähän samaa vikaa, ei ole Su. varmaa itselläkään. Heitellään privaa aiheesta, katsotaan miten päästään Ainakin tuo Mylliksen uus profiili olis kiva käydä ajamassa :ahem:
Pistetään tokiPistäkää tänne tietoa jos sunnuntaina meette VM:ään, saatan liittyä seuraan silloinkin .
Pyllymuroon en oo kyllä menossa ennen kisaa, paitsi vikalla viikolla treenaamaan ihan vitusti!! :thumbup:
Itsekin menossa sinne ennen kisaa mutta ensin VM.ään. Mylliksessähän muuten hinnat nousi, niin paljon mielummin itse ainakin valmis maksamaan sen pari euroa enemmän niin menen VMCentteriin...Myllypuron uusi profiili olisi kivaa testata, kun ajotkin maksaa siellä melko vähän. Ennen kisaa ajattelin käydä kokeilemassa ja mielellään silloin kun siellä on mahdollisimman paljon muita KKWCS:stä.
Mihis ne nousi? ainakin nettisivuilla on vielä vanhat.....Mylliksessähän muuten hinnat nousi niin paljon mielummin itse ainakin valmis maksamaan sen pari euroa enemmän niin menen VMCentteriin...
10 eurosta 12 euroon, tai sitten mulla oli aika pitkä tauko sieltäMihis ne nousi? ainakin nettisivuilla on vielä vanhat.....
OK, saatan toki muistaa väärin sen edellisen käynnin tuolla, saatto tosiaan olla 10e sillon....10 eurosta 12 euroon, tai sitten mulla oli aika pitkä tauko sieltä
Kas, niinpä on noussut. 12e/10min pääsee jo ajamaan sitten KIC:ssä klubikortilla. Ei pyllymurossa kyllä aja kuin kisan vuoksi, se on jämpti .10 eurosta 12 euroon, tai sitten mulla oli aika pitkä tauko sieltä
Talviharjoittelutopic :thumbup:Tämmöistä kikkailua tuli korkeanpaikan leiriltä tallennettua ja ihan hauskaa oli.
http://www.youtube.com/user/NastyBoyRacing#p/a/u/0/rs6jd8BHsFk