Talviharjoittelutopic 2010-2011

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Maradonan kanssa käytiin sitten karsiutumassa kuukausifinaalista. Tänä vuonna näyttää olevan sen verta kova taso, että ei olekaan niin helppoa..tai no jäihän maradona viimeiselle kisaan pääsijän paikalle, mutta yksi nopea jantteri ainaskin oli karsimassa.

Ensimmäisessä setissä sai harjoitella ohittamista urakalla, kun oli lisäksemme 6 hitaampaa. Mukavaahan se semmoinen oli. "Uusittu rataprofiili" oli todellakin vain viime vuotinen käännettynä, mutta kyllä tuo paremmalta tuntui. 1. setissä maradona oli KOKENEENA KONKARINA 21.36 ajalla nopeampi ja minä ensikertalaisena jäin parikymmenystä ajalla 21.57...

Toisessa setissä olikin sitten mukana radan ennätysmies (jos nyt oikein ymmärsin) ja muita tyhjän radan prinssejä. Siinä jo joutuikin vähän kahnaamaan nopeampiensa kanssa ja ensimmäisen parin minuutin jälkeen meni melkeinpä romuralliksi maradonan kanssa, jonka hän sitten tietenkin lopulta vei puolen auton mitalla. Nopeimmat ajat olivat 21.42 ja 21.55, maradona jälleen nopeampana.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Shortsit jalassa! Hei missä kkwcs-haalarit? Ois saanut lisärespektiä tai ainakin pitkiä katseita, kun ois mennyt hirveessä helteessä kunnon kisahaalareilla ajamaan. :)
Ne haalarithan on muuten yllättävän "viileät", todistetusti sillon Forssan hellekisassa meinaan :)
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Maradonan kanssa käytiin sitten karsiutumassa kuukausifinaalista. Tänä vuonna näyttää olevan sen verta kova taso, että ei olekaan niin helppoa..tai no jäihän maradona viimeiselle kisaan pääsijän paikalle, mutta yksi nopea jantteri ainaskin oli karsimassa.

Ensimmäisessä setissä sai harjoitella ohittamista urakalla, kun oli lisäksemme 6 hitaampaa. Mukavaahan se semmoinen oli. "Uusittu rataprofiili" oli todellakin vain viime vuotinen käännettynä, mutta kyllä tuo paremmalta tuntui. 1. setissä maradona oli KOKENEENA KONKARINA 21.36 ajalla nopeampi ja minä ensikertalaisena jäin parikymmenystä ajalla 21.57...

Toisessa setissä olikin sitten mukana radan ennätysmies (jos nyt oikein ymmärsin) ja muita tyhjän radan prinssejä. Siinä jo joutuikin vähän kahnaamaan nopeampiensa kanssa ja ensimmäisen parin minuutin jälkeen meni melkeinpä romuralliksi maradonan kanssa, jonka hän sitten tietenkin lopulta vei puolen auton mitalla. Nopeimmat ajat olivat 21.42 ja 21.55, maradona jälleen nopeampana.
Tokassa veossa pari kertaa luisuin niin helvetisti että ois hävettäny sinnuu pijätellä ja ajoin vähän sivuun. Silti runnoin tieni takas ohi, tiiä sit oliko siulla välillä samanlaista tunnetta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tokassa veossa pari kertaa luisuin niin helvetisti että ois hävettäny sinnuu pijätellä ja ajoin vähän sivuun. Silti runnoin tieni takas ohi, tiiä sit oliko siulla välillä samanlaista tunnetta.
Kyllä miekin kerran tai kaksi tein schumi-jarrutukset:eek: Tulipahan tehtyä kuitenkin oppikirjamaisia ohituksia siinä radan 2. ja 3. viimeisissä mutkissa, kun sinä ainakin ajelit ne leveäksi toistuvaan (monen muun ohella)...muualla sitten veditkin ohi satanolla:thumbfh:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1125
Käväistiin tuossa äsken formulacentterissä 4stroken kanssa. Tribute to Puhis gp:n voittonsa ja tuoreen tuntumansa takia rataan ajattelin 4stroken menevän aika lujaa siellä ja niinhän se menikin.

1. ajo Haikki: 29.065 #3
4stroke: 29.076 #6

Ekan ajon jälkeen luulin että hyvinhän se meni kun 4strokeen ero pysyi ihan samana kokoajan ja noin sadasosa eroa nopeimmassa. Toisessa ajossa totuus kuitenkin paljastui :D

2. ajo 4stroke: #3 28.340
Haikki: #6 28.857

Olinkin vain ollut aika kädetön tuossa ekassa vedossa... 4stroke latasi heti muutaman kierroksen jälkeen puolta sekunttia lujempaa kuin minä #3:lla eikä #6:lla ollut mitään jakoa pysyä perässä, se tuntui heti hitaammalta suorilla ja luisui enemmän. 4stroken perässä huomasin että hän jarrutti myöhempään shikaaniin kuin minä olin #3:lla ja veti tiukempaa linjaa mutkiin. Kokeilin sitten vähän erilaista ajotyyliä ja loppukierroksilla sain mielestäni jo ajon sujumaan paljon paremmin kuin ekassa vedossa mistä kertoo jo se että olin hitaammalla #6:lla nopeampi kuin #3:lla mikä oli myös 4stroken mielestä parempi. Oma arvio että olin ehkä puoli sekunttia hitaampi ekassa vedossa ja toisessa melkein jopa samalla tasolla 4stroken kanssa autoero laskien. Mutta joo, tosi kovan ajan se veti ja oli parempi tänään, mielenkiintoinen kauden aloitus edessä.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tämähän tarkoittaa sitä että olen vasta kolmas ensi vuoden kisoissa :tongue:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
...mielenkiintoinen kauden aloitus edessä.
Totta :) Todella vaikea veikata kärjen järjestystä, mm. (aakk.järj.) 4str., DW, Haikki, NB, WoPe... ja hyvin mahdollista että jokunen (tuskin jaska) muukin tulee sekoittamaan pakkaa.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1125
Totta :) Todella vaikea veikata kärjen järjestystä, mm. (aakk.järj.) 4str., DW, Haikki, NB, WoPe... ja hyvin mahdollista että jokunen (tuskin jaska) muukin tulee sekoittamaan pakkaa.
Vielä jäi vähän parannetavaa itselle että kerkee 4stroken vauhtiin. Mutta sen näkee sitten. Toivottavasti ei vain ole niin suuret erot autoissa kuin teillä viime vuonna.. Aivan loistava juttu kuitenkin on että autot vaihtuu aika-ajon jälkeen!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vielä jäi vähän parannetavaa itselle että kerkee 4stroken vauhtiin. Mutta sen näkee sitten. Toivottavasti ei vain ole niin suuret erot autoissa kuin teillä viime vuonna.. Aivan loistava juttu kuitenkin on että autot vaihtuu aika-ajon jälkeen!
Huomasittekos kysyä paljonko uudella profiililla on kierrosenkka muuten?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Vielä jäi vähän parannetavaa itselle että kerkee 4stroken vauhtiin. Mutta sen näkee sitten. Toivottavasti ei vain ole niin suuret erot autoissa kuin teillä viime vuonna.. Aivan loistava juttu kuitenkin on että autot vaihtuu aika-ajon jälkeen!
Juu tästä oli puhelimitse, sekä hlökunnan kanssa treenikisankin yhteydessä puhetta. Siihen siis pyritään ettei automaattisesti niin samoilla autoilla jatkettaisi. Autot myös varmaan tasaisempia (kuin 2010) kun uutta moottoria niissä :thumbup:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ohos, yllätti paljonkin, yllättävän vähän meinaan on edellistä jäljessä vaikka muutokset rataa oli aika isoja...
Joo.. Rata on kuitenkin pituudeltaan aika sama ja ajettavuudeltaan ehkä parempikin. Suoran päättäviä neulansilmiä ei ole yhtään (ellei vikaa mutkaa lasketa sellaiseksi) ja neulansilmiä ylipäätänsäkin vain kaksi.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1125
Joo.. Rata on kuitenkin pituudeltaan aika sama ja ajettavuudeltaan ehkä parempikin. Suoran päättäviä neulansilmiä ei ole yhtään (ellei vikaa mutkaa lasketa sellaiseksi) ja neulansilmiä ylipäätänsäkin vain kaksi.
Nykyinen profiili on muuten hyvä ajettava mutta se överijyrkkä pilaa radan rytmin. Ei ihan noin jyrkkiä/hitaita mutkia tarvis olla mun puolesta.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1125
Huomenna menossa puoli neljältä myllikseen 4stroken kanssa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Harjoittelukauden voisi potkaista käyntiin ensi keskiviikkona Jyväskylässä. 2kk taukoa ajamisesta, joten alkaa jo hiukan poltella :cool:
 

Örfil

Guest
Onko kukaan paikallinen kiinnostunut Suzukartin testisessiosta?

Radan nykyinen kunto ja taso on ihan arvoitus, mutta tarkoitus olis alkaa palautella ajotuntumaa pikkuhiljaa. Ekaan kisaan enää kuukausi aikaa :eek!:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Rahat & aika sen verran kortilla lähiviikkoina että yritän tehdä yhden keikan myllypuroon ennen kisaa, ajankohta tosin on arvoitus.
 
Ylös