Örfil
Guest
Joo, nyt loppui kartnenänvalkaisu!
Asko: menen radalle siis jo hieman aikaisemmin eli olen siellä n. 16:45.
Asko: menen radalle siis jo hieman aikaisemmin eli olen siellä n. 16:45.
Viime su olisi ollu mukava poiketa. Minähän heivaan ne loput kisat syistä: SWS-karsinnat kun alkaa seuraavaksi. No kärjen kyydissä en ihan pysy ja vaikka pysyisin, niin itsellä ei hinkua olisi ulkomaille finaaliin lähteä. Tällä hetkellä pystyisin syömään tosin niiltä jotka sinne haluavat, arvokkaita pisteitä ainakin osalta porukasta. Toivottavasti nyt tällä idealla edes yksi kuski pääsisi suoraan pisteiden mukaan sinne, ettei tarttis wildcardeja vedellä sen takia. Kun joka kisaan en itse ole muutenkaan menossa, niin miksi sitten yhteenkään säätämään ja pilaamaan mahd. jonkun toisenkin mahdollisuuksia.KiC kisaa pukkaa maaliskuun alussa
Ei joo, joku perskutarallaa tälli tuntuu vielä säärissä ja lonkassa kivun ja visuaalisen mustumisen merkeissäEhkäpä tuota ensi viikolla voisi Suzuun taas eksyä. Ihan vielä ei tee mieli istuutua karting-autoon.
Niin, olenhan Tampereen nopein kuski - levitoitte tai etteyritän sit levitoida itseni kiertämään rataa samaan aikaan teidän kanssa, se lienee jokatapauksessa nopein tapa mulla kiertää kierros
(puhumattakaan että myös halvempi)
Maanantai, keskiviikko ja perjantai arkipäivistä.Mikäs päivä ens viikolla sopis?
Jalat maahan kuten muillakin tamperelaisillaNiin, olenhan Tampereen nopein kuski - levitoitte tai ette
Utelen taas hieman, että onkohan muita menossa ensi viikolla Myllypuroon ajamaan? Itsekin olen kiinnostunut, mutta keskiviikko ja torstai saattaa olla sellaisia päiviä, jolloin en pääse.Itse olen vähän suunnitellut meneväni todennäköisesti viikolla 9 (28.2 - 6.3) Myllypuroon ajamaan. Tarkempi ajankohta on tietenkin vielä vähän epäselvä, mut jos passaa niin saa liittyä seuraan (toki muutkin). Mutta katsellaan...