PeePee
Team 107
Päivästä riippuen harkintaan.Utelen taas hieman, että onkohan muita menossa ensi viikolla Myllypuroon ajamaan? Itsekin olen kiinnostunut, mutta keskiviikko ja torstai saattaa olla sellaisia päiviä, jolloin en pääse.
Päivästä riippuen harkintaan.Utelen taas hieman, että onkohan muita menossa ensi viikolla Myllypuroon ajamaan? Itsekin olen kiinnostunut, mutta keskiviikko ja torstai saattaa olla sellaisia päiviä, jolloin en pääse.
En ajanut kaikkia kisoja :thumbup:Jalat maahan kuten muillakin tamperelaisilla
Asko viime kauden lopputaulukon Tampereen paras
Utelen taas hieman, että onkohan muita menossa ensi viikolla Myllypuroon ajamaan? Itsekin olen kiinnostunut, mutta keskiviikko ja torstai saattaa olla sellaisia päiviä, jolloin en pääse.
Voishan sitä lähteäkin.. Ja jos Nipsulle ei käy keskiviikko ja torstai, niin katellaan mahdollisuuksien mukaan joku muu päivä..Päivästä riippuen harkintaan.
Huomenna selviää että onko meillä firmassa treenilippuja ja onko ko. kaveri talvilomalla. Palaillan huomenissa asiaan, mutta mulle sopis parhaiten tuo perjantai näillä näkymin. Tai keskiviikko.Maanantai, keskiviikko ja perjantai arkipäivistä.
Suzuun voisi lähteä kanssa koittaan tässä ennen kauden alkua.Huomenna selviää että onko meillä firmassa treenilippuja ja onko ko. kaveri talvilomalla. Palaillan huomenissa asiaan, mutta mulle sopis parhaiten tuo perjantai näillä näkymin. Tai keskiviikko.
Stormin keikka vai joku muu putiikki?Suzuun voisi lähteä kanssa koittaan tässä ennen kauden alkua.
Täytyy vaan ympätä mopokenkien syynäämis-/ostoreissu samaan syssyyn.
Joo katsotaan lähempänä vielä, omat aikataulut onkin enemmän auki kuin osasin kuvitella, mutta luultavasti ke/pe on edelleen parhaat päivät.Huomenna selviää että onko meillä firmassa treenilippuja ja onko ko. kaveri talvilomalla. Palaillan huomenissa asiaan, mutta mulle sopis parhaiten tuo perjantai näillä näkymin. Tai keskiviikko.
Juu kyllä tuun messiin, jos suinkaan vain on mahdollista.Ilmoittele toki, sovitaan treenipäivä niin pidetään pienimuotoinen möötte Suzussa. Varmaan Asko & co tulee mukaan.
Storm Motor ja KX Center ainakin. Mahdollisesti R.M. Heino myös jos vaan ehtii.Stormin keikka vai joku muu putiikki?
Ilmoittele toki, sovitaan treenipäivä niin pidetään pienimuotoinen möötte Suzussa. Varmaan Asko & co tulee mukaan.
Ookrait, laittele txt (saat numeron kohta privassa) niin sovitaan ajelut.Storm Motor ja KX Center ainakin. Mahdollisesti R.M. Heino myös jos vaan ehtii.
Joo täytyy kattoo kunhan toi flunssa hellittää, esim. loppuviikosta voisi hyvinkin olla mahdollista.
Ok.Ookrait, laittele txt (saat numeron kohta privassa) niin sovitaan ajelut.
Eipä alennuksista haittaakaan olis :wink:Saan muuten mopokerhon kautta pienen alennuksen Stormista. Tosin hyvillä puhelahjoilla saa saman, mutta voin tulla jees-mieheksi kauppaan mukaan.
Oisko tiistai sitten OK myös Nipsuhuulelle (ja mahdollisesti PeePeelle)?Saattaisin tullakin Myllypuroon.. Mulle taas ei perjantai käy, joten eihän siinä jäisi muita kuin tiistai jäljelle?
Joo hyvä että ees jotkut meistä reenaa, mulla on vähän hiljasta tää viikolla ajeleen lähteminen :dunno:Hyvä homma, Kummatkin Mansetiimit siis aktiivisia treenaamisen osalta :thumbup:
Tiistai sopii mulle sekä myös perjantai, lauantai ja sunnuntai. Varaustilannetta ei ole vielä päivitetty, joten sitä joutuu vielä odottelemaan.Oisko tiistai sitten OK myös Nipsuhuulelle (ja mahdollisesti PeePeelle)?
Kellonajasta paha mennä vielä sanomaan mitään, toivotaan että varaustilanne on päivittynyt ennen tiistaita (ei muuten, mutta näin itse kauempaa tulevana ei innosta arpoa pääseekö ajamaan vai ei ). Mä voin vaikka tsekkailla huomisen ajan sitä varaustilannetta..
Näin tulee käymään mullekin. Ei oikein jaksa ja raski lähteä ajelemaan sinne saakka treenimielessä.Voip olla että myllikseen lähdetään ihan kylmiltään....
Tarkotin myös suzua omalla kohdalla, tuntuu olevan taas ihan liikaa menoa :/Näin tulee käymään mullekin. Ei oikein jaksa ja raski lähteä ajelemaan sinne saakka treenimielessä.