Talviharjoittelutopic 2010-2011

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Utelen taas hieman, että onkohan muita menossa ensi viikolla Myllypuroon ajamaan? Itsekin olen kiinnostunut, mutta keskiviikko ja torstai saattaa olla sellaisia päiviä, jolloin en pääse.
Päivästä riippuen harkintaan.
Voishan sitä lähteäkin.. Ja jos Nipsulle ei käy keskiviikko ja torstai, niin katellaan mahdollisuuksien mukaan joku muu päivä..
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Saattaisin tullakin Myllypuroon.. Mulle taas ei perjantai käy, joten eihän siinä jäisi muita kuin tiistai jäljelle? :)
 

Örfil

Guest
Maanantai, keskiviikko ja perjantai arkipäivistä.
Huomenna selviää että onko meillä firmassa treenilippuja ja onko ko. kaveri talvilomalla. Palaillan huomenissa asiaan, mutta mulle sopis parhaiten tuo perjantai näillä näkymin. Tai keskiviikko.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Huomenna selviää että onko meillä firmassa treenilippuja ja onko ko. kaveri talvilomalla. Palaillan huomenissa asiaan, mutta mulle sopis parhaiten tuo perjantai näillä näkymin. Tai keskiviikko.
Suzuun voisi lähteä kanssa koittaan tässä ennen kauden alkua.

Täytyy vaan ympätä mopokenkien syynäämis-/ostoreissu samaan syssyyn.
 

Örfil

Guest
Suzuun voisi lähteä kanssa koittaan tässä ennen kauden alkua.

Täytyy vaan ympätä mopokenkien syynäämis-/ostoreissu samaan syssyyn.
Stormin keikka vai joku muu putiikki?

Ilmoittele toki, sovitaan treenipäivä niin pidetään pienimuotoinen möötte Suzussa. Varmaan Asko & co tulee mukaan.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Huomenna selviää että onko meillä firmassa treenilippuja ja onko ko. kaveri talvilomalla. Palaillan huomenissa asiaan, mutta mulle sopis parhaiten tuo perjantai näillä näkymin. Tai keskiviikko.
Joo katsotaan lähempänä vielä, omat aikataulut onkin enemmän auki kuin osasin kuvitella, mutta luultavasti ke/pe on edelleen parhaat päivät.
Ilmoittele toki, sovitaan treenipäivä niin pidetään pienimuotoinen möötte Suzussa. Varmaan Asko & co tulee mukaan.
Juu kyllä tuun messiin, jos suinkaan vain on mahdollista.
 

Örfil

Guest
Hyvä homma, Kummatkin Mansetiimit siis aktiivisia treenaamisen osalta :thumbup:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Stormin keikka vai joku muu putiikki?

Ilmoittele toki, sovitaan treenipäivä niin pidetään pienimuotoinen möötte Suzussa. Varmaan Asko & co tulee mukaan.
Storm Motor ja KX Center ainakin. Mahdollisesti R.M. Heino myös jos vaan ehtii.

Joo täytyy kattoo kunhan toi flunssa hellittää, esim. loppuviikosta voisi hyvinkin olla mahdollista.
 

Örfil

Guest
Storm Motor ja KX Center ainakin. Mahdollisesti R.M. Heino myös jos vaan ehtii.

Joo täytyy kattoo kunhan toi flunssa hellittää, esim. loppuviikosta voisi hyvinkin olla mahdollista.
Ookrait, laittele txt (saat numeron kohta privassa) niin sovitaan ajelut.

Saan muuten mopokerhon kautta pienen alennuksen Stormista. Tosin hyvillä puhelahjoilla saa saman, mutta voin tulla jees-mieheksi kauppaan mukaan.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Saattaisin tullakin Myllypuroon.. Mulle taas ei perjantai käy, joten eihän siinä jäisi muita kuin tiistai jäljelle? :)
Oisko tiistai sitten OK myös Nipsuhuulelle (ja mahdollisesti PeePeelle)?

Kellonajasta paha mennä vielä sanomaan mitään, toivotaan että varaustilanne on päivittynyt ennen tiistaita (ei muuten, mutta näin itse kauempaa tulevana ei innosta arpoa pääseekö ajamaan vai ei :)). Mä voin vaikka tsekkailla huomisen ajan sitä varaustilannetta..
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Tiistai ja keskiviikko eivät kyl mun kohdalla onnistu, kun tuollainen opinnäytetyö vähän kiusaa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hyvä homma, Kummatkin Mansetiimit siis aktiivisia treenaamisen osalta :thumbup:
Joo hyvä että ees jotkut meistä reenaa, mulla on vähän hiljasta tää viikolla ajeleen lähteminen :dunno:
Voip olla että myllikseen lähdetään ihan kylmiltään.... :(
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Oisko tiistai sitten OK myös Nipsuhuulelle (ja mahdollisesti PeePeelle)?

Kellonajasta paha mennä vielä sanomaan mitään, toivotaan että varaustilanne on päivittynyt ennen tiistaita (ei muuten, mutta näin itse kauempaa tulevana ei innosta arpoa pääseekö ajamaan vai ei :)). Mä voin vaikka tsekkailla huomisen ajan sitä varaustilannetta..
Tiistai sopii mulle sekä myös perjantai, lauantai ja sunnuntai. Varaustilannetta ei ole vielä päivitetty, joten sitä joutuu vielä odottelemaan.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
sunnuntai kävis mulle myös.. oisko kaukomailta (tampere, turku?) tulossa muita, jos otettaisiinkin treenipäiväksi sunnuntai?

Edit: ja itseasiassa mulle käy perjantaikin. Taisin sekoittaa aluksi ensviikkoon, jolloin se ei kävisi..
Mut tsekataan varaustilannetta. Se varmaan huomenna tulee.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Jacques & Nipsu: OK, seuraillaan tilannetta. Mullekin käy noi kaikki aiemmin mainitut päivät..
 
Ylös