Talviharjoittelutopic 2011-2012

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Voi jumalauta sun kanssasi. Mä olisin voinut kuitata tän vielä psyykkisellä pelillä, mutta päätit sitten kertoa kaiken ihan julkisesti. :D
Siis....Uhoamalla etukäteen että jäät kierroksen muilla, ja kisassa sitten jäämällä kierroksen muille?

Sue_me

Well-known member
Eikös selityskortit käytetä vasta kisojen jälkeen tarpeen mukaan?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
:mad_old: Mehän sovittiin, ettei kerrota surkeita testiaikoja. Sovitut poisjääntisyyt ovat juurikin ohjaus, jousitus, törmäystestit, lapsenhoito, panetus ja naistenvaivat. Eihän tästä mitään tule, jos muut saavat tietää jo ennen kauden alkua ettei me tälläkään kaudella pärjätä.
Voi jumalauta sun kanssasi. Mä olisin voinut kuitata tän vielä psyykkisellä pelillä, mutta päätit sitten kertoa kaiken ihan julkisesti. :D
Siis....Uhoamalla etukäteen että jäät kierroksen muilla, ja kisassa sitten jäämällä kierroksen muille?
Aukotonta käänteistä logiikkaa. Oon oppinut kotona!
pisteet ne on jämäpisteetkin!

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Haikki pyysi minut sähköjänikseksi ja onneton lupauduin siihen hommaan :wall: ajot siirty klo.19.30:een
1) Slug #20 32,190
Haikki #17 32,344
Ruuhkaa oli eikä tuosta ekasta ajosta pysty sanomaan mitään.

2) Slug #17 31,784
Haikki #20 32,165
4Stroke #21 32,536

3) Slug #21 31,964
Haikki #17 32,044
4Stroke #20 32,273
Juu ajettiin kaikki lisäpainoilla. Todella tyytyväinen että jäin #17:lla vain 0.260s Slugin ajasta. #20 oli liukkaampi ajaa mutta pomppi mutkissa hiukan vähemmän. Slugia seuratessa tuli kyl nopeasti tiedostettua omat ongelmakohdat tuolla. Vakuuttavaa oli hänen menonsa :ahem:. Kiitokset kun tuli mukaan treenaamaan.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
0 metriä testausta ennen mulle ennakkoon heikointa kisaa, eli näistä lähtökohdista on hyvä lähteä häviämään. :cool: Ja tällä hetkellä olen vielä sattumalta pudottamassa hieman painoa, eli rautaa on tulossa autoon todennäköisesti 2,5kg enemmän kuin ilman laihdutusta. :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
0 metriä testausta ennen mulle ennakkoon heikointa kisaa, eli näistä lähtökohdista on hyvä lähteä häviämään. :cool: Ja tällä hetkellä olen vielä sattumalta pudottamassa hieman painoa, eli rautaa on tulossa autoon todennäköisesti 2,5kg enemmän kuin ilman laihdutusta. :eek:
Vähän samalta näyttää sävelet täälläkin. Autotuuria toivotaan mielellään aika-ajoon ja ilman sen suurempia tulostavotteita lähdetään kisaan.

Paino nyt ei sentään taida enää ehtiä pudota.

Slug

Well-known member
Juu ajettiin kaikki lisäpainoilla. Todella tyytyväinen että jäin #17:lla vain 0.260s Slugin ajasta. #20 oli liukkaampi ajaa mutta pomppi mutkissa hiukan vähemmän. Slugia seuratessa tuli kyl nopeasti tiedostettua omat ongelmakohdat tuolla. Vakuuttavaa oli hänen menonsa :ahem:. Kiitokset kun tuli mukaan treenaamaan.
Aina ilo auttaa kaveria (ja pienentää omia mahdollisuuksia :eek: )
No, kisassa ruvetaan sitten ajamaan :ahem:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Vähän samalta näyttää sävelet täälläkin. Autotuuria toivotaan mielellään aika-ajoon ja ilman sen suurempia tulostavotteita lähdetään kisaan.

Paino nyt ei sentään taida enää ehtiä pudota.
Etkö meinaa muka käydä testaamassa? Mulkku.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Tulipas eilen iltapäivällä käytyä viimein Mansekartissa. Joskus syksyllä viimeksi ajellut kartingia. Ekan setin aikana oli vielä aika ruosteessa ja väsyinkin loppua kohden hieman, mutta toisessa setissä ei enää väsymys painanut ja muutenkin alkoi ajaminen sujumaan normaalisti.

Ihan positiiviset fiilikset jäi radasta ja asiakaspalvelustakin. Autoeroista ei osaa sanoa, koska ajoin vain yhdellä autolla. Jos joku muukin tuonne eksyy, niin vertailuajaksi voi ottaa 21,588.

http://youtu.be/sGG6nKAQRjU

FO110K

Banned
Tulipas eilen iltapäivällä käytyä viimein Mansekartissa. Joskus syksyllä viimeksi ajellut kartingia. Ekan setin aikana oli vielä aika ruosteessa ja väsyinkin loppua kohden hieman, mutta toisessa setissä ei enää väsymys painanut ja muutenkin alkoi ajaminen sujumaan normaalisti.

Ihan positiiviset fiilikset jäi radasta ja asiakaspalvelustakin. Autoeroista ei osaa sanoa, koska ajoin vain yhdellä autolla. Jos joku muukin tuonne eksyy, niin vertailuajaksi voi ottaa 21,588.

http://youtu.be/sGG6nKAQRjU
Aiemmalta sivulta pieni katkelma kaverin reissusta sinne viime viikolla,
siihen nähden oot ajanu ihan kelpo aikaa kyl :)

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Toisaalle jo laitoinkin, mutta ainakin tällä viikolla rataennätys on parantunut noin 0,4 sekkaa (21,5->21,1), koska viimeistä mutkaa on loivennettu. En tiedä onko muita muutoksia ollut lähiaikoina.

Aasian karting-taso kyllä kuulostaa todella huolestuttavalta joka tapauksessa. :frown:

Slug

Well-known member
Sunnuntaina oli minullakin mahdollisuus kokeilla crosskartia Hyvinkään UA:n jäsentapahtumassa.
Oli kyllä makee peli ajaa. Innoissaan tuli ajettua vähän ylikovaa mutkiin, joten mitään huippuaikaa ei tullu. Mutta kiva peli oli ajaa :ahem:
Mitähän maksais yksi kkwcs osakilpailu noilla :idea: