Slug
Well-known member
Kyyl :eek!:Ajoiko Haikki tuommoisia aikoja 30kg rautaa painolaatikoissa?
Kyyl :eek!:Ajoiko Haikki tuommoisia aikoja 30kg rautaa painolaatikoissa?
Siis....Uhoamalla etukäteen että jäät kierroksen muilla, ja kisassa sitten jäämällä kierroksen muille?Voi jumalauta sun kanssasi. Mä olisin voinut kuitata tän vielä psyykkisellä pelillä, mutta päätit sitten kertoa kaiken ihan julkisesti.
Aukotonta käänteistä logiikkaa. Oon oppinut kotona!Siis....Uhoamalla etukäteen että jäät kierroksen muilla, ja kisassa sitten jäämällä kierroksen muille?
:mad_old: Mehän sovittiin, ettei kerrota surkeita testiaikoja. Sovitut poisjääntisyyt ovat juurikin ohjaus, jousitus, törmäystestit, lapsenhoito, panetus ja naistenvaivat. Eihän tästä mitään tule, jos muut saavat tietää jo ennen kauden alkua ettei me tälläkään kaudella pärjätä.
Voi jumalauta sun kanssasi. Mä olisin voinut kuitata tän vielä psyykkisellä pelillä, mutta päätit sitten kertoa kaiken ihan julkisesti.
Siis....Uhoamalla etukäteen että jäät kierroksen muilla, ja kisassa sitten jäämällä kierroksen muille?
pisteet ne on jämäpisteetkin!Aukotonta käänteistä logiikkaa. Oon oppinut kotona!
Juu ajettiin kaikki lisäpainoilla. Todella tyytyväinen että jäin #17:lla vain 0.260s Slugin ajasta. #20 oli liukkaampi ajaa mutta pomppi mutkissa hiukan vähemmän. Slugia seuratessa tuli kyl nopeasti tiedostettua omat ongelmakohdat tuolla. Vakuuttavaa oli hänen menonsa :ahem:. Kiitokset kun tuli mukaan treenaamaan.Haikki pyysi minut sähköjänikseksi ja onneton lupauduin siihen hommaan :wall: ajot siirty klo.19.30:een
1) Slug #20 32,190
Haikki #17 32,344
Ruuhkaa oli eikä tuosta ekasta ajosta pysty sanomaan mitään.
2) Slug #17 31,784
Haikki #20 32,165
4Stroke #21 32,536
3) Slug #21 31,964
Haikki #17 32,044
4Stroke #20 32,273
Vähän samalta näyttää sävelet täälläkin. Autotuuria toivotaan mielellään aika-ajoon ja ilman sen suurempia tulostavotteita lähdetään kisaan.0 metriä testausta ennen mulle ennakkoon heikointa kisaa, eli näistä lähtökohdista on hyvä lähteä häviämään. Ja tällä hetkellä olen vielä sattumalta pudottamassa hieman painoa, eli rautaa on tulossa autoon todennäköisesti 2,5kg enemmän kuin ilman laihdutusta.
Aina ilo auttaa kaveria (ja pienentää omia mahdollisuuksia )Juu ajettiin kaikki lisäpainoilla. Todella tyytyväinen että jäin #17:lla vain 0.260s Slugin ajasta. #20 oli liukkaampi ajaa mutta pomppi mutkissa hiukan vähemmän. Slugia seuratessa tuli kyl nopeasti tiedostettua omat ongelmakohdat tuolla. Vakuuttavaa oli hänen menonsa :ahem:. Kiitokset kun tuli mukaan treenaamaan.
Pakkonäkkäridietti?Ja tällä hetkellä olen vielä sattumalta pudottamassa hieman painoa
Etkö meinaa muka käydä testaamassa? Mulkku.Vähän samalta näyttää sävelet täälläkin. Autotuuria toivotaan mielellään aika-ajoon ja ilman sen suurempia tulostavotteita lähdetään kisaan.
Paino nyt ei sentään taida enää ehtiä pudota.
En meinaa testata. Kylmiltään mennään.Etkö meinaa muka käydä testaamassa? Mulkku.
Ollaan sitten samalla viivallaEn meinaa testata. Kylmiltään mennään.
Paitsi, että meidän viivat on tästäkin huolimatta piirretty eri kohtaan.Ollaan sitten samalla viivalla
Mitä vihjaat :doubtful: Parhaani teen ja riittää mihin riittääPaitsi, että meidän viivat on tästäkin huolimatta piirretty eri kohtaan.
Aiemmalta sivulta pieni katkelma kaverin reissusta sinne viime viikolla,Tulipas eilen iltapäivällä käytyä viimein Mansekartissa. Joskus syksyllä viimeksi ajellut kartingia. Ekan setin aikana oli vielä aika ruosteessa ja väsyinkin loppua kohden hieman, mutta toisessa setissä ei enää väsymys painanut ja muutenkin alkoi ajaminen sujumaan normaalisti.
Ihan positiiviset fiilikset jäi radasta ja asiakaspalvelustakin. Autoeroista ei osaa sanoa, koska ajoin vain yhdellä autolla. Jos joku muukin tuonne eksyy, niin vertailuajaksi voi ottaa 21,588.
http://youtu.be/sGG6nKAQRjU