Slug
Well-known member
- Liittynyt
- 10.3.2010
- Viestit
- 1251
Ei kun ajo ton peruuttamalla!Ihan p****. Spinnasitko nopeimmallasi? :nope:
Ei kun ajo ton peruuttamalla!Ihan p****. Spinnasitko nopeimmallasi? :nope:
Edellinen rataennätys oli lukemissa 29.4. Että siitä vähän vertailukohtaa... :wink:Varmasti ihan loistava aika.
:ahem:Ihan p****. Spinnasitko nopeimmallasi? :nope:
Jepjep. Tuli kokeiltua uus rataprofiili kun kimppakiv.. kisa oli halvennuksessa eilisen päivän, ja pyydettiin porukkaan ajamaan.Olipa muuten mielenkiintoinen tuo Kart'in Clubin uusi rataprofiili. Tänään lanattiin kaikki vanhat top-ajat historiaan, kun Slug kirmasi olosuhteisiin nähden suorastaan mielettömän rataennätyksen 28.694 . Omalta osaltani kisa ei tuonut ajallisesti mitään riemun aiheita, kun etanoin 28.770.
Itse kisasta täytyy sanoa sen verran, että muilla oli kyllä varmasti joku salakavalasti laadittu yhteinen sopimus, kun päästivät mut voittamaan (kaksi kolmatta sijaa, jotka riittivät voittoon yhteispisteissä). :doubtful:
Menossa olivat mukana Slug ja Nasty, jotka voivat sitten kertoa enemmän, jos tarinoitavaa löytyy...
Olisivat vaan koettaneet sille alkuosallekin tehdä jotain, kun se on ollut tuo sama jo varmaan kolme viimeisintä rataprofiilia... :dunno:Uusi rataprofiili on ihan makee ja nyt oli radassa oikeasti semmosia mutkia mitä en klubilla ole aikaisemmin ajanu. Hauskaa!
Hieno referointi tapahtumasta. :thumbup:mutta sitten tultiin perus klubikisatyyliin jarruttamatta perään niin että meikäläisen selkä katkes, meni poikki ja spinnasin
Sama kävi mielessäOlisivat vaan koettaneet sille alkuosallekin tehdä jotain, kun se on ollut tuo sama jo varmaan kolme viimeisintä rataprofiilia... :dunno:
Joko kärjessä tai viimesten joukossa on hyvä lähtee kisaamaan. Puolessa välissä porukkaa on pahinta ja aina löytyy joku joka ei vaan malta hidastaa tarpeeks vaan tulee päälle. Tätä sattuu varsinkin klubikisoissa ja siinä yksi syy miksi en viittii käydä telomassa itteeni niissä. Forumin kisat on toistaiseksi menny siististi. Kontakteja tietysti sattuu kun lähekkäin ajaa, mutta ei näissä karkeloissa ole kukaan jarruttamatta päälle ajanu.Hieno referointi tapahtumasta. :thumbup:
Ja sitten ihan vakavissaan: tuohon auttaa kummasti se, jos ajaa kärjessä. Mitä peremmälle joutuu kuskijoukossa, sitä todennäköisempää on, että joutuu muiden törttöilyn uhriksi. Esimerkiksi viimeisimmässä Silver-kisassa ajoin joka lähdössä muiden kanssa suht siististi (kun kerran kärjessä pysyin, ihme ja kumma), vaikkakin finaalissa eräs nimeltä mainitsematon lanasikin mut tieltään ajamalla nätisti kylkeen.
Iso eroavaisuushan on näissä se, että Silvereissä käy näitä "nuoria hurjia" (itsehän en heihin kuulu :frank, ja meno ei oletusarvoisesti ole yhtä herrasmiesmäistä kuin esim. KKWCS:ssä, mitä olen noita klippejä seuraillut.Joko kärjessä tai viimesten joukossa on hyvä lähtee kisaamaan. Puolessa välissä porukkaa on pahinta ja aina löytyy joku joka ei vaan malta hidastaa tarpeeks vaan tulee päälle. Tätä sattuu varsinkin klubikisoissa ja siinä yksi syy miksi en viittii käydä telomassa itteeni niissä. Forumin kisat on toistaiseksi menny siististi. Kontakteja tietysti sattuu kun lähekkäin ajaa, mutta ei näissä karkeloissa ole kukaan jarruttamatta päälle ajanu.
No huhhuh, toivottavasti ei jatkossakaan. Mieluummin ajetaan jonossa kuin mennään linnanmäkityyliin.Forumin kisat on toistaiseksi menny siististi. Kontakteja tietysti sattuu kun lähekkäin ajaa, mutta ei näissä karkeloissa ole kukaan jarruttamatta päälle ajanu.
Nastylla vois mahdollisesti olla, kun sehän ajeli taas täydellä arsenaalillaan eilen. Tarkoittaen siis sitä kamerahässäkkää sen kypärässä. Kukaan muu ei ainakaan ole vaivautunut - lähinnä vaivaantunut.Olisiko uudesta rataprofiilista kypäräkuvaa kenelläkään?
Eikö henkilökunta puutu ollenkaan tahallisiin peräänajoihin? Olen lukenut aiemminkin, että tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä tuo pelleily näytä vieläkään loppuneen.Lähtö meni tokaan mutkaan asti ihan hyvin, mutta sitten tultiin perus klubikisatyyliin jarruttamatta perään niin että meikäläisen selkä katkes, meni poikki ja spinnasin.
Ihmeellisintä tässä on se että yleensä nämä tröpöilijät on lisenssikuskeja, eli niitä 'oikeita' kisakuskeja. Oikeella kilpurilla kun ei voi noin ajella kun ei niissä oo linnanmäki tyylisiä törmäilyautopuskureita.No huhhuh, toivottavasti ei jatkossakaan. Mieluummin ajetaan jonossa kuin mennään linnanmäkityyliin.
Eipä nuo kerenny kun kerran vaan kävi meidänkin lyhyessä tilaisuudessa, ja tuskin näki koko tilannetta. Jossain klubikisassa kyllä ilmotettiin kymmenennen kolarin jälkeen että seuraava kolaroija lähtee ulos eikä ole asiaa takasin. Ihme että tästäkin pitää joka kerta erikseen mainita?Eikö henkilökunta puutu ollenkaan tahallisiin peräänajoihin? Olen lukenut aiemminkin, että tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä tuo pelleily näytä vieläkään loppuneen.
Vähän ne voi mainita silloin, että seuraava koheltaja lähtee kotiin.Eikö henkilökunta puutu ollenkaan tahallisiin peräänajoihin? Olen lukenut aiemminkin, että tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä tuo pelleily näytä vieläkään loppuneen.
Siinähän se tuli. (Koska en edelleenkään kuulu "oikeisiin" kisakuskeihin, käytän heistä nimitystä ne.) Kun nää ulkoratojen kävijät eksyvät sisäradalle, niillä on (järjestään) luontainen tarve käyttää hyväksi sitä, että sisäautoilla voi kätevästi aiheuttaa isoakin kontaktia ilman merkittäviä vahinkoja. Onhan se harmi, koska se sitten mustaa kaikkien ulkoratain harrastajien mainetta, kuten allekirjoittaneen. Koska minähän ajan aina siististi. :frank:Ihmeellisintä tässä on se että yleensä nämä tröpöilijät on lisenssikuskeja, eli niitä 'oikeita' kisakuskeja. Oikeella kilpurilla kun ei voi noin ajella kun ei niissä oo linnanmäki tyylisiä törmäilyautopuskureita.
Niihän se vastaus oli lähdön jälkeen että ei kuvitellut että vauhti hidastuu niin paljon, ja kuljettaja pyysi kyllä anteeksi tilannetta. Vahinkoja sattuu, mutta kyllä lähdössä on pidettävä kuitenkin silmät auki ja lähdön jälkeen ekassa jyrkässä mutkassa vauhti pysähtyy AINA näillä leikkiautoilla.Ja mä kyllä uskon, että sun tilanteessasi oli kyseessä vahinko, koska ei tuossa kuskijoukossa ollut sellaisia, joiden ajotyyliin kuuluu sikailu. Tämä kaikella vakavuudella.
Tässä on nyt sitä kokemuksen puutetta, josta aiemmin mainitsin...kyllä lähdössä on pidettävä kuitenkin silmät auki ja lähdön jälkeen ekassa jyrkässä mutkassa vauhti pysähtyy AINA näillä leikkiautoilla
Luulen että liikaa intoa. Tuohon ei tarvii kun kolme lähtöä ajaa kun tajuaa että ei siitä ekasta sumpusta pääse kaikki autot yhdellä kertaa täysillä läpi.Tässä on nyt sitä kokemuksen puutetta, josta aiemmin mainitsin...
Niinhän sitä luulisi. Jotkut tiedostavat asiat hiukan eri tahdissa...Tuohon ei tarvii kun kolme lähtöä ajaa kun tajuaa että ei siitä ekasta sumpusta pääse kaikki autot yhdellä kertaa täysillä läpi.