Talviharjoittelutopic 2012/2013

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Me oltiin 50 kierroksen kohdalla yli kaksi kierrosta kärkeä perässä, ja te olitte meidän takana siinä vaiheessa. Itse en siis ihmettele noita kierroshässäköitä; varsinkaan siksi koska ne korjattiin kesken kisan.
En tie korjattiinko kaikilla koska Nasty ei jää 125krs aikana yli 2krs kärjelle. Kierrosajat oli pitkänaikaa 29,1-2 kun kärjellä 28,9. Paremmalla autolla hänkin ehti vajaan 20krs aikana 28-puolelle.
Ei vaan mee yhtälöön meiän tiimin kohdalla kisan alkupuolisko. Ellei sitten DW tai Nasty olleet vallissa kiinni josain vaiheessa tms (ei tiettävästi). Muista tiimeistä en tiedäkään senkään vertaa.

Eikä sillä että vakava asia tässä nyt, meiän kierrosaikatasoista vaan jäi selkeä kuva.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
En tie korjattiinko kaikilla koska Nasty ei jää 125krs aikana yli 2krs kärjelle.
Nojoo, mun on aika paha sanoa mitään kovin painavaa. Sen mä ainakin muistan, että Nastylla meni pitkään taistellessa kolmen V-Racing -joukkueen kanssa, joten siinä on luultavasti tullut hävittyä useamman sekunnin verran. Ei se tietenkään kahta kierrosta tee, mutta kärki luukutti kyllä aika tasaisesti 29:n rajalle koko ajan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mun mielestä 1krs käy järkeen, vaikka sija sama joka tapauksessa kun ero eteenpäin oli reilu kierros :)

Ja ehkä siellä tapahtui jotain mitä en tiedä/huomannut. Sija 6 joka tapauksessa oikein.

FO110K

Banned
Toisaalta sä oot aina pärjännyt liukkaalla alustalla ja toi on liukas rata.
Jooh totta, tosin Myllypurossa sekä Lahden vanhalla radalla huomasi sen että mitä enemmän tuli niitä neulansilmiä mukaan, sitä heikommin pärjäsi kun ei saanut pidettyä momentumia yllä eli konetta paremmalla kierrosalueella.
Aina kun vauhti tippui tarpeeksi niin kiihdytys vei liikaa aikaa...
Sen verran mitä tuolta videolta kuuli koneen käyntiä hitaissa mutkissa niin ei mulla ole tuolla mitään jakoa kellekään.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Suunnistamaan mennessä kävin kotiradalla yhtä tilaisuusjuttua tiedustelemassa, ja siellä tuttuja niin ajoin sitten myöskin.
Järjestys juuri se, mitä odottaa sopikin.

Cmoney #5 22,61
Maukka #2 22,97
lounaskokki #1 23,29
Maukan töikaveri... #8 23,76
...ja tämän tytär #10 24,72

Totesivat että näytänkin silakalta parin kuukauden takaiseen.

Ja mutka ennen takasuoraa hiukan lyhempi, siksi ajat hiukan alle alkutalvisten...

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Tänään näillä näkymin VMkartingiin klo 18.30..
Lauantaina tuli käytyä ajamassa. Parhaimmaksi jäi 38.78. #16 oli varsin mainio ajettava. Varsinkin KIC:in autojen jälkeen oli ilo ajaa.

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Tänään menossa ajamaan VMKC:lle. Klo 18.30... Muita?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Jaha. Se olis sitten kevään viimeinen sisäajokerta huomenna, kun Mestarit pyörähtävät taas radan kautta... Toivottavasti eivät kuitenkaan radalle... :eek: