Tänään kic: tulin, ajoin, olin vika mutta hauskaa oli.
Oli.
7 alkuerää, ajoin itse 3nnessa, 4nnessä, 6nnessa ja 7nnessä.
3nnessa sain surkean auton, paras aika 31,4 kun Nasty ja Slug meni edellisessä erässä yli sekunnin kovempaa. Auto menikin sitten huoltoon.
4nnessä olisinko ollut 3. 90-sarjalaisista kun 2 parasta finaaliin. Erot pieniä mutta liikaa ukkeleita edellä.
6nnessa ajoin 3min aika-ajossa 29,89 mutta Slug perhana 29,88. Lähdettiin eturivistä 15krs erään, ja ohitin kierroksen puolivälin vasurineulansilmässä hänet tokalla tai kolmannella kierroksella. Sitten pyrin ajamaan virheitä vältellen, ja peippailematta, karkuun, mutten päässyt. Siinä pysyi 2-3 kaveria lähellä. Sain kumminkin jollain kierroksella päivän nopeimman, 29,6 ajettua.
7nnessä mun auton ohjaus hiukan ratti vasemmalle vinossa, ja auto pompotti pitkässä oikeassa. Parisen kymppää hitaampi kuin edellinen auto. Ehkä saanut kipeetä jossain tärskyssä. Olisinko ollut viides.
Finaaliin sitten arvottiin taas autot 3min aika-ajoon ja 25krs kisaan. Nyt vaan pimeässä hallissa. Jäin 0,04 paalusta melko onnistuneella kierroksella. Kisaan sitten seuraamaan ja alun olin noin sekunnin päässä, ja oli pakko avata visiiri että näkee tarkemmin radanreunat. Ne kun vuoroin valkoista, punaista ja mustaa. Tummat apexit vaikeampi hahmottaa. Kun pääsin alle puolen sekan päähän, punaiset takavalot häikii jo apexeja pois näkyvistä ja osuin aina hiukan valliin. Maaliin puoli sekuntia perässä sitten vaan, ei päässyt ohituspaikoille. Metka kokemus ja kiva huomata että pimeälläkin ajo sujui nopeasti muiden tahtiin.