Örfil
Guest
Joo, Jussi saa sen mitä Jakkeus haaveileeVastataan, ennenkuin on edes kysymystä luettu?![]()
Joo, Jussi saa sen mitä Jakkeus haaveileeVastataan, ennenkuin on edes kysymystä luettu?![]()
Intian Haryanassa asuva maaton maatyöläinen Ramajit Raghav on virkeä 94-vuotias, ja hän muistaa hyvin esimerkiksi vuoden 1929 epidemian, joka tappoi valtavasti ihmisiä Uttar Pradeshissa, kertoo Times of India -lehti.
Raghav on myös todistetusti viriili ukko, sillä hän tuli isäksi vuoden 2010 lopulla. Merkittävää asiassa on paitsi isyyden ihme sinänsä, myös se, että Raghav on ilmeisesti maailman vanhin tuore isä.
Häntä kutsutaan paikallisessa mediassa "Ihmeisäksi".
Vaimo Shakuntalakaan ei ole synnyttäjäksi nuori, sillä hän on "yli viisikymppinen".
Tuoreen äidin ja lapsen kerrotaan voivan hyvin.
Isä Ramajit on innoissaan, osin ehkä siksi, että lapsi on poika kuten Intian maaseudulla niin usein toivotaan. Pienokaisen nimeksi annettiin Karamjit Raghav.
Ihan sama. Ei mitään vikaa kummassakaan.Onkos tuon pollin tarkoitus kartoittaa nyt lähinnä ikäeroa, vai kysellä miehiltä, ketkä ovat paneskelleet naista, joilla on lapsi?
Hep, olen paneskellut naista jolla on lapsiOnkos tuon pollin tarkoitus kartoittaa nyt lähinnä ikäeroa, vai kysellä miehiltä, ketkä ovat paneskelleet naista, joilla on lapsi?
Joo, Jussi saa sen mitä Jakkeus haaveilee![]()
heh,..Mieluummin se 33 v, edes vielä kerran - kiitos![]()
5+5 = 11 :mad_old: Myönnetään, en jaksanut lukea kuin vähän alkuaAika erikoista. 5+5=10, joka on tuon haarukan maksimi.
Ja sitten sen että olin poistanut postaukseni?Tulipa todella häiriintynyt ajatus aivolohkoon, kun luin tämän jälkeen Lööppi-toikkia.
Samoin.Tulipa todella häiriintynyt ajatus aivolohkoon, kun luin tämän jälkeen Lööppi-toikkia.
EditoinJa sitten sen että olin poistanut postaukseni?![]()
ktos!Editoin![]()