Talvirengaspolli

Auton rengastus?

• Nastat

Äänet: 54 47,4%
  • Kitkat

Äänet: 14 12,3%
  • Kesärenkaat

Äänet: 26 22,8%
  • Jakkeus (eli ei omaa autoa)

Äänet: 20 17,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    114

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Matxi kun viittas tuolla laiskuuteen, niin kerronpa laiskuuden huipun omalta osaltani.
En laiskuuttani ole viitsinyt viedä talvirenkaita pois autosta vaan ne ovat olleet siellä rengaspusseihin pakatuna koko kesän. :D Enhän kuitenkaan kesällä sanottavammin ajele autolla, joten en ole viitsinyt viedä renkaita varastoon. Nyt säästyn siis vaivalta kun ei tartte roudata renkaita varastosta autoon. :thumbup: :ahem:
Mä olen vaihtorenkaita säilyttänyt terminaalissa nyt puolitoista vuotta. Yhden teholavan päällä pusseissa ollut, terminaalin nurkassa. Nytkin siis ajoin ramppia pitkin terminaaliin sisään ja vaihdoin renkaat siellä. Lavan toki hain auton viereen trukilla ja vein takaisin pois jaloista samaisella trukilla. :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Mä olen vaihtorenkaita säilyttänyt terminaalissa nyt puolitoista vuotta. Yhden teholavan päällä pusseissa ollut, terminaalin nurkassa. Nytkin siis ajoin ramppia pitkin terminaaliin sisään ja vaihdoin renkaat siellä. Lavan toki hain auton viereen trukilla ja vein takaisin pois jaloista samaisella trukilla. :D
Kunnon äjjätouhua. :thumbup: :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kunnon äjjätouhua. :thumbup: :ahem:
Joku vois tietysti vittuilleessaan pistää ne renkaat eurolavan päälle ja nostaa ylimmälle hyllylle noin kuuden metrin korkuuteen. Sieltä on vittumainen lavoja nostaa pois ku joutuu kuikuilemaan korkealle. :D

MUTTA EIPÄ OLE KUKAAN USKALTANUT MULLE PRÄKTIKÄL TSOUKKIA TEHDÄ!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kai sä Matxi nostit sen auton ilmaan sillä trukilla, että sait vaihdettua kaikki renkaat yhdellä nostolla?! :ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Matxi sanoi:
-edit-