Miguel
beagle
Talvigummit on vaihdettu autoon.
Menikö päikseen, vai pitikö maksaa välirahaa?Miguel sanoi:Talvigummit on vaihdettu autoon.
Huomenna on kuulemma maximissaan 10 astetta :eek!:Matxi sanoi:Taitaa siis olla jo paniikkia havaittavissa!
Mites me tehdään sen joulusäädiilin kanssa?OoPee sanoi:Huomenna on kuulemma maximissaan 10 astetta :eek!:
Myy eBayssa!AJ sanoi:Mites me tehdään sen joulusäädiilin kanssa?
Myyty nahkashortsiselle UP:lle eturivissä.OoPee sanoi:Myy eBayssa!
Mä olen vaihtorenkaita säilyttänyt terminaalissa nyt puolitoista vuotta. Yhden teholavan päällä pusseissa ollut, terminaalin nurkassa. Nytkin siis ajoin ramppia pitkin terminaaliin sisään ja vaihdoin renkaat siellä. Lavan toki hain auton viereen trukilla ja vein takaisin pois jaloista samaisella trukilla.Runar ja Kyllikki sanoi:Matxi kun viittas tuolla laiskuuteen, niin kerronpa laiskuuden huipun omalta osaltani.
En laiskuuttani ole viitsinyt viedä talvirenkaita pois autosta vaan ne ovat olleet siellä rengaspusseihin pakatuna koko kesän. Enhän kuitenkaan kesällä sanottavammin ajele autolla, joten en ole viitsinyt viedä renkaita varastoon. Nyt säästyn siis vaivalta kun ei tartte roudata renkaita varastosta autoon. :thumbup: :ahem:
Kunnon äjjätouhua. :thumbup: :ahem:Matxi sanoi:Mä olen vaihtorenkaita säilyttänyt terminaalissa nyt puolitoista vuotta. Yhden teholavan päällä pusseissa ollut, terminaalin nurkassa. Nytkin siis ajoin ramppia pitkin terminaaliin sisään ja vaihdoin renkaat siellä. Lavan toki hain auton viereen trukilla ja vein takaisin pois jaloista samaisella trukilla.
Meni ilman välirahaa. :ahem:AJ sanoi:Menikö päikseen, vai pitikö maksaa välirahaa?
Joku vois tietysti vittuilleessaan pistää ne renkaat eurolavan päälle ja nostaa ylimmälle hyllylle noin kuuden metrin korkuuteen. Sieltä on vittumainen lavoja nostaa pois ku joutuu kuikuilemaan korkealle.Runar ja Kyllikki sanoi:Kunnon äjjätouhua. :thumbup: :ahem:
Hienoa! :thumbup:Miguel sanoi:Meni ilman välirahaa. :ahem:
Tietysti!AJ sanoi:Kai sä Matxi nostit sen auton ilmaan sillä trukilla, että sait vaihdettua kaikki renkaat yhdellä nostolla?! :ahem:
Kunnon äjjätouhua. :thumbup: :ahem:Matxi sanoi:Tietysti!
-edit-Matxi sanoi:Mä olen vaihtorenkaita säilyttänyt terminaalissa nyt puolitoista vuotta. Yhden teholavan päällä pusseissa ollut, terminaalin nurkassa. Nytkin siis ajoin ramppia pitkin terminaaliin sisään ja vaihdoin renkaat siellä. Lavan toki hain auton viereen trukilla ja vein takaisin pois jaloista samaisella trukilla.
Kookletitko repliikin? :doubtful:AJ sanoi:Kunnon äjjätouhua. :thumbup: :ahem:
Vaarallista peliä! Toivotaan parasta aamuisin!Charlie sanoi:Aion kokeilla miten ensi viikon pärjää kesärenkailla.
Sama.Charlie sanoi:Aion kokeilla miten ensi viikon pärjää kesärenkailla.