Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Yks Korhonen ja mä.Keitä ne ovat?
Yks Korhonen ja mä.Keitä ne ovat?
Henkilöitä, jotka asettavat itsensä luonnonvoimain yläpuolelle.Keitä ne ovat?
Ollaanko me sun kanssa niiden alapuolella?Henkilöitä, jotka asettavat itsensä luonnonvoimain yläpuolelle.
Vilkasepas ikkunasta:Onks täällä tukkholmalaisia? Tukholmassa asuva Facebook-tuttuni (ei siis kaverini edes, saatikka ystävä) väitti että siellä tulee lunta juuri nyt. En tahtois uskoa.
http://www.webbkameror.se/webbkameror/stockholm/index.phpOnks täällä tukkholmalaisia? Tukholmassa asuva Facebook-tuttuni (ei siis kaverini edes, saatikka ystävä) väitti että siellä tulee lunta juuri nyt. En tahtois uskoa.
Siinä mielessä oikeassa, että varmastikin jossain vaiheessa lämpenee, oli se sitten marraskuu tai toukokuu. Se vaan, kun ei tartte ku kerran kolahtaa :dunno:Vaimo on sitkee sissi: "kyä nää kelit tässä viä lämpenee, turhaa reuhrot niitten talvinakkien kaa".
Vaihdan ensi yönä sille salaa alle kitkat. Ajaa joka päivä Vkoskelle töihin.
Itse itseäni lainaten.Vituttaa se kuolla, oli se liukas aika puol päivää tai 4 kk.
Paljon korkoa?Olipa liukkaat nuo lyhytvartiset saappaat. No kesäpikasaappaat onkin. Pitäis vaan uusia talvisaappaat, mutta ei jaksais tällä reissulla ajella maalikylillä. Hankin sit stadista.
Niin vähän että ei aiheuta Matxille wau -efektiä. Ainakaan mun jalassa.Paljon korkoa?
:nope::nope:Niin vähän että ei aiheuta Matxille wau -efektiä. Ainakaan mun jalassa.
Ei sen paremmin pitäneet talvi- eikä turvasaappaatkaan. Liukas ja paatava keli. Syytän sitä.Olipa liukkaat nuo lyhytvartiset saappaat. No kesäpikasaappaat onkin. Pitäis vaan uusia talvisaappaat, mutta ei jaksais tällä reissulla ajella maalikylillä. Hankin sit stadista.