Tulihan ne vaihdettua alle. Ei olis muuten eteenpäin päässyt, eikä taakse. Joka kerta pitää arpoa rengaspaineiden kanssa, että paljonkohan se oli. Pitäisi ehkä tatuoida peilikuvana ne paineet otsaan, niin olisi kätevä siitä sitten tarkastaa.
Ilm. 13:16-17Pitäisi ehkä tatuoida peilikuvana ne paineet otsaan, niin olisi kätevä siitä sitten tarkastaa.
Voi saatana.16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
17 Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku.
Tästä lähin hankintatoikkiin kirjoittajat ovat pelsepuupin kätyreitä, jos eivät jo valmiiksi olleet.Ilm. 13:16-17
Voi saatana.
2,5 on hyvä.Tulihan ne vaihdettua alle. Ei olis muuten eteenpäin päässyt, eikä taakse. Joka kerta pitää arpoa rengaspaineiden kanssa, että paljonkohan se oli. Pitäisi ehkä tatuoida peilikuvana ne paineet otsaan, niin olisi kätevä siitä sitten tarkastaa.
Itsehän en ole Berseburbbi lain.Tästä lähin hankintatoikkiin kirjoittajat ovat pelsepuupin kätyreitä, jos eivät jo valmiiksi olleet.
1.5-3.0. Kokeile puolesta välistä ja tarvittaessa säätöä ylös tai alas.Onkohan missään olemassa listaa suositeltavista rengaspainehista?
Mä käyn sit laittamassa 2,9. Voitin!Aattelin töiden jälkeen käydä laittamassa renkaisiin 2,8 baaria.
Ei muuten olisi. Saa saatana varoa ihan kaikkia autoja kun ei tiedä että liukuuko ne päälle.Olisi mukavaa jos olisi itse vaihtanut talvirenkaat ja tiet olisivat jäässä. Voisi katsella kuinka ihmiset liukastelevat kesärenkailla. Nyt ei voi kun ei ole itse vaihtanut renkaita eikä tiet ole jäässä. Harmi
Ei kannata vaihtaa kaistaa yllätystaktiikalla, ja varsinkaan jarruttaa samalla. Tuollaisiakin tolloja valitettavasti löytyy.Ei muuten olisi. Saa saatana varoa ihan kaikkia autoja kun ei tiedä että liukuuko ne päälle.
Joo mulla ainakin on edelleen kesärenkaat. Ja voin kertoa, että ne pitää tuolla märällä tiellä paremmin kuin naapurini nastarenkaat tällä hetkellä :thumbup:Tuollaisiakin tolloja valitettavasti löytyy.
Juuri Porvoontiellä aamulla näin tällaisen. Astra -kuski lähti vilkutta ja jyrkästi kaartaen ohittamaan loka-autoa katsomatta yhtään sivulle.Ei kannata vaihtaa kaistaa yllätystaktiikalla, ja varsinkaan jarruttaa samalla. Tuollaisiakin tolloja valitettavasti löytyy.
Integroin ja sain lukemaksi 1200 km. Pyöristin ylöspäin.Tuli mieleen, että kuinkahan monta kilometriä pitää ajaa kesärenkailla että säästää tiestön kulumisena yms kuluissa sen mitä yhtenä liikaa ajettuna päivänä tehty kolari maksaa yhteiskunnalle ja vakuutusyhtiöille?
.
Tulee sitä silti ajettua paljon muillakin, kuin valtateillä, talviaikana. Itse koen ne monta kertaa talven aikana tärkeiksi.Mangelo on siinä oikeassa että (naurakaa vaan!) että suurimmassa määrin ainakin etelä-Suomessa on talvirenkaat aivan turhat. Valtatiet on aivan kuivia ja jääkelit voi laskea pariin handuun.
Kuinka monta kertaa?Tulee sitä silti ajettua paljon muillakin, kuin valtateillä, talviaikana. Itse koen ne monta kertaa talven aikana tärkeiksi.
Eiköhän ainakin useita kymmeniä kertoja talven aikana.Kuinka monta kertaa?
Ymmärrän tarpeen jos asuu jossain pohjoisessa.