Et. Mä pohdin yhä että josko.Olinkohan viimeinen?
HÄHÄÄ - SIITÄS SAITTE KUN HAUKUITTEEt. Mä pohdin yhä että josko.
Jaa, voiko siihen kuolla jos autossa on parkkipaikalla talvella kesärenkaatKova on Jussilla ollut yritys Darwin-palkinnoille.
Onkin huima saavutus olla Alppua fiksumpi...HÄHÄÄ - SIITÄS SAITTE KUN HAUKUITTE
Äläpäs hätäile, lue tarkemminOnkin huima saavutus olla Alppua fiksumpi...
No voi Jöys!Mähän tässä olen kaikkein fiksuin - mulla on autossa valmiiks jo kesärenkaat! 5 KUUKAUTTA ETUAJASSA! HÄHÄÄ - SIITÄS SAITTE KUN HAUKUITTE!
Voi. Se auto voi suuttua ja loikata niskaan ihan kostoksi.HÄHÄÄ - SIITÄS SAITTE KUN HAUKUITTE
Jaa, voiko siihen kuolla jos autossa on parkkipaikalla talvella kesärenkaat
Itelläs on ns. toalettilaukku autona.Niin, laki ei kai velvoita Alperttia vaihtamaan autoon renkaita sään mukaan, jos siinä ei ole edes moottoria. Lisäksi sehän on rekisteröity teltaksi.
Ja sulla Siwan ILMAINEN hedelmäpussi :ahem:Itelläs on ns. toalettilaukku autona.
Anteeks vaan, mutta käytän PRISMAA!Ja sulla Siwan ILMAINEN hedelmäpussi :ahem:
Luin, että nenänakeilla.Renkaat kohta vaihdettu. Väliaikatiedoks. Alkoi olla jo liian liukasta kesänakeilla :thumbup:
Olinkohan viimeinen?
Sun tyhmyys ei liittynyt talvirenkaisiin kuin osittain.HÄHÄÄ - SIITÄS SAITTE KUN HAUKUITTE
Jaa, voiko siihen kuolla jos autossa on parkkipaikalla talvella kesärenkaat
Onks tää niinkuin se legendaarinen vapa, muttei ihan kokonaan?Sun tyhmyys ei liittynyt talvirenkaisiin kuin osittain.
Tää on legendaarinen vapaa...Onks tää niinkuin se legendaarinen vapa, muttei ihan kokonaan?