NYT täälläkin aletaan ymmärtää mitä palvelun tulee olla.
Sen tulee olla sitä, että henkilökuntaa voi pistää vastapalloon satasella teki se mitä tahansa.
Taito on antaa palautetta liiasta täydellisyydestä. "Yllätyksetöntä!" "Niin ennakoitavaa!"
Kun homma pelaa niin kuin pitää, voi aina valittaa siitä, että inhimillisyys on kadonnut yhteiskunnasta. Kaikki tapahtuu kliinisesti tarkalleen laadittujen aikataulujen mukaaan perkele! Juuri oikeaan aikaan! Helvetti, robottiko MINÄ olen?! En vaan olen ihminen, joka on tilannut PALVELUA!
Ja, että ettekö TE niinsanottuna "palveluntarjoajana" PAREMPAAN pysty!?
- Missä yllätyksellisyys? (=asia toimitetaan 30 sec liian aikaisin)
- Missä jännitys?!?!! (=asia toimitetaan 30 sec liian myöhään)
Onhan se nyt perkele, ettei ihmisten anneta olla enää ihmisiä. Junatkin, niin koneita kuin ovatkin, ovat kulkeneet vuosisadat miten sattuu!