Mulla oli kerran tilanne jossa katsoin parhaaksi olla kysymättä taksikuskilta yhtään mitään.Taksikuskilta tulee aina muistaa kysyä no ootkos renki vai isäntä ja onko ollu vilkas ilta? Että kohta varmaan alkaa vähän vilkastumaan.
Mulla oli kerran tilanne jossa katsoin parhaaksi olla kysymättä taksikuskilta yhtään mitään.Taksikuskilta tulee aina muistaa kysyä no ootkos renki vai isäntä ja onko ollu vilkas ilta? Että kohta varmaan alkaa vähän vilkastumaan.
Kuski oli niin musta ettei erottanut kämmeniä ratista eikä puhunut mitään kirjoitettavissa olevaa kieltä? Sellaisia *nntak* *tsik* *khih* -tyyppisiä äänteitä vaan kuului ja valkoiset hampaat loisti pimeässä pirssissä?Mulla oli kerran tilanne jossa katsoin parhaaksi olla kysymättä taksikuskilta yhtään mitään.
Kyseessä oli ruotsalainen hahmo.Kuski oli niin musta ettei erottanut kämmeniä ratista eikä puhunut mitään kirjoitettavissa olevaa kieltä? Sellaisia *nntak* *tsik* *khih* -tyyppisiä äänteitä vaan kuului ja valkoiset hampaat loisti pimeässä pirssissä?
Hold your horses - täällä on just sortsit vaihdettu pitkälahkeisiin ja Olga jo manaa lunta taivaalta. Ootellaan nyt ainakin kuun loppuun, jookos?Tervetuloa talvi! :thumbup:
EIKÄ OLE!täällä on just sortsit vaihdettu pitkälahkeisiin
Mikäpäs tässä on odotellessa. Ei yllätä!Hold your horses - täällä on just sortsit vaihdettu pitkälahkeisiin ja Olga jo manaa lunta taivaalta. Ootellaan nyt ainakin kuun loppuun, jookos?
Sääennusteen mukaan Itä- ja Pohjois-Suomessa sataa lunta jo tällä viikolla, että ei sitä lunta näillänäkymin kauan tarvitse odottaa ainakaan Itä- ja Pohjois-Suomen suunnalla.Hold your horses - täällä on just sortsit vaihdettu pitkälahkeisiin ja Olga jo manaa lunta taivaalta. Ootellaan nyt ainakin kuun loppuun, jookos?
Olga :wall::thumbfh:Sääennusteen mukaan Itä- ja Pohjois-Suomessa sataa lunta jo tällä viikolla, että ei sitä lunta näillänäkymin kauan tarvitse odottaa ainakaan Itä- ja Pohjois-Suomen suunnalla.
Ei niitä fiiun renkaita kannata vaihtaa ennen kuin se liukuu jarrut pohjassa risteyksen yli vauhdin juuri hidastumatta tai jää sutimaan paikalleen pihalle kaasua painettaessa.Päätiet on takuulla sulia Tku-Hki akselilla. Ainoa liukasteluriski on aamutuimaan jos on mustaa jäätä jossain sivuteillä.
Edit: panttaankin fiiun renkaanvaihto ihan suosiolla ensi viikon alkuun.
Hartsukka vaihtaa varmaan omaan autoon renkaat sen mukaan mitä forumistit "painostaa", minä taasen seuraan säätilaa, keliolosuhteita sekä onko autolla ajoa vai ei.Ei niitä fiiun renkaita kannata vaihtaa ennen kuin se liukuu jarrut pohjassa risteyksen yli vauhdin juuri hidastumatta tai jää sutimaan paikalleen pihalle kaasua painettaessa.