Albert Oil
Hippi ja juntti
Opelissahan niin aikanaan kävi. Ko. asian fiksaaminen ilman hinausautoa on suurin itse suorittamani autonkorjauksellinen toimenpide.Ettei nyt käsijarrun vaijerisi ruostuisi talven aikana kiinni?
Opelissahan niin aikanaan kävi. Ko. asian fiksaaminen ilman hinausautoa on suurin itse suorittamani autonkorjauksellinen toimenpide.Ettei nyt käsijarrun vaijerisi ruostuisi talven aikana kiinni?
Kannattaa korvata käkkärivaijeri talous- tai pakettinarulla. Ei ruostu.Opelissahan niin aikanaan kävi. Ko. asian fiksaaminen ilman hinausautoa on suurin itse suorittamani autonkorjauksellinen toimenpide.
Audi-mies nappia painamalla.Tosimies tekee käkkärin jalalla.
No just niin.Tai pappia naimalla.
Ei sitä tartte erikseen suojata, se on merialumiinia. Mutta trimmi tai tiltti siitä on paskana. Ensi lauantain hommia.Entäs veneen keulan jääsuojaus?
Siinä tuli kertahujauksella monta uutta sanaa vokabulääriini.merialumiini trimmi tiltti
Olen viikon sua eellä.Huomenna vaihtuu alle uudet Continental IceContact 2:set.
Miksi noin lain?Olen viikon sua eellä.
Myyjä käski ajaa ensimmäisen 1500 km korkeintaan 80 km/h nopeutta.
Hähä. Siinähän kärvistelet, mulla on jo 250 km suoritettuna.
Nastat asettuu/painautuu paikoilleen kunnolla.Miksi noin lain?
Näin arvelinkin.Nastat asettuu/painautuu paikoilleen kunnolla.
Jos heti lähtee motarille paahtamaan 130 kilometrin tuntivauhtia, ne pyrkii keskipakoisvoiman vuoksi ulostautumaan, eivätkä asetu kumissa oleviin "pesiinsä" kunnolla. Gummissa oleva nastapesä muokkaantuu väljäksi jos ajo on repivää tai liian vauhdikasta.
Huono nastojen sisäänajo voi johtaa nastojen ennen aikaiseen irtoiluun kun gummi ikääntyy ja kuluu.
Guuglella "nastarenkaan sisäänajo" löytyy näköjään enemmältikin läppää aiheesta.
Samat. IceContact 2akkoset.Näin arvelinkin.
Mitkä gummit laitoit itse?