burb
.
Boldasin Zoen mieliksi.Kalikka + koira - savu + tuli = Kikkeli, se on.
Boldasin Zoen mieliksi.Kalikka + koira - savu + tuli = Kikkeli, se on.
Paraati varmaan peruutetaan kylmän sään takia.Nyt -10,4°C, huomenna enemmän. On täällä valtakunnallisen paraatin yms. juhlallisuuksien pojilla ja tytöillä kylmä. :dunno:
Olin pihalla valmistelemassa hommia talon kuntotarkastusta varten ja vetäisin kanssa lenkkareilla päistikkää selälleen. Piha on ihan kaljamalla ja työlistalla lukikin kyllä "hae hiekoitussepeliä baukkarista".Ei muuta kuin itse vetäisin lipat pihamaalla ja nilkassa naksahti.:thumbfh:
Tottakai. Talvisotakin peruutettiin pakkasten takia.Paraati varmaan peruutetaan kylmän sään takia.
SILMÄNISKUHYMIÖ!.
Toivottavasti ei käynnyt pahemmin. Ku Klux Klan-hoito yleensä pelastaa pidemmältä tuskalta.No puolenpäivän jälkeen kotiin kirkonkyläreissulta ja kahvin jälkeen, että käynpä vetäisemässä loput ja tankkaan koneen.
Ei muuta kuin itse vetäisin lipat pihamaalla ja nilkassa naksahti.:thumbfh: Ei tämä ihan sökö ole, tunti pari ollut KKK:ta.
Saas nähdä huomenna.:frank:
Tähän asti on mennyt pienet kompuroinnit ja kaatumiset varsin pienillä kolhuilla. Ei varmaan ole enää ihan perfect age refleksit tms. Pitänee yrittää muistaa olla huolellisempi. Ja huonoa hiekoitushiekkaa on jemmassa n 15 sangollista... Voishan sitäkin käyttää.:thumbfh:Salamannopeiden perfect age refleksieni ansiosta säästyin kuitenkin vammoilta ja ainoa vamma oli henkistä laatua, kun naapuri sattui kuulemaan "voi vitun perse" huutoni kaatuessa.
Boldasin Zoen mieliksi.
Senkin hönöt!Boldasin Zoen mieliksi.
Aijaijai teet sitä kyllä vähintään jokatoisessa postauksessa. Perus. Sidious on varmasti tyytyväinen. :3Aijaijaijai. Nyt vähän OT:tä.
Ett silleen!!!!!11!Viimeisin säähavainto Kajaani lentoasema ti 6.12. 4:10
Lämpötila -24,1 °C
Kosteus 79 %
Pilvisyys selkeää (0/8)
Täällä kaukana etelässä on vain -12.Ett silleen!!!!!11!