Lonso_567
guru experience
Autoja vilahtelee nyt aika usein :ahem: Ja katsomo nousee seisomaan.i
Eläinjuttu sanoi:Näyttää kyllä välikelinrenkaalta minun silmääni.
Alonson renkaassa on liikaa uria. Kuivankelinrenkaassa on vain 4 uraa.miksu sanoi:välikelin renkaassa on yksi raita keskellä eikös juu.
No juu. Voi olla että koin keskipakoputki-ilmiön, mutta minusta tosiaan näyttäisi että takarenkaassa on ainakin viisi uraa...miksu sanoi:välikelin renkaassa on yksi raita keskellä eikös juu.
Eläinjuttu sanoi:Näyttää kyllä välikelinrenkaalta minun silmääni.
Selvästikin kuivankelin pyörä. Näissä on urat + urien välinen osuus kiiltää renkaan pyöriessä, jos siinä olisi kuviota niin se olisi matta.Eläinjuttu sanoi:Näyttää kyllä välikelinrenkaalta minun silmääni.
Kyllä, eli Alonsolla oli sadekelin renkaat eikä kuivan tai välikelin..Eläinjuttu sanoi:Noista kuvista päätellen olen ilmeisesti sekoittanut sade- ja välikelin renkaiden ulkonäöt keskenään. Pahoittelen.
Eikö Massalla olekin tässä kuvassa samanlaiset kumit kuin Alonsolla ylempänä?
On, mustat ja pyöreät!Eläinjuttu sanoi:Eikö Massalla olekin tässä kuvassa samanlaiset kumit kuin Alonsolla ylempänä?
Hei, onhan niissä valkoistakinMoe Szyslak sanoi:On, mustat ja pyöreät!
Riippuu näkökulmasta.Moe Szyslak sanoi:On, mustat ja pyöreät!
Ilmaisuhan ei ollut omani, vaan raa'asti kopsattu ja käännetty MPH:n kommentti siihen kysymykseen minkälaisilla renkailla mr Häkkinen meinaa kisaan lähteä. ("Round and black").Eläinjuttu sanoi:Riippuu näkökulmasta.
Hyvin Suomi-pojat esillä! Hyvä Keikki!Faustus sanoi: