"Overtake"
Onkohan tuo Hämäläisen autosta? :doubtful:
Entry taitaa liittyä jotenkin varikkosuoralle?
"Overtake"
Vielä tammikuussa ne oli rumia.Kyllä rupee nyt näyttämään hienoilta nuo autot. Tulis jo Melbourne
Takasiivessä on vielä sulattelemista, mutta kyllä nuo viime vuoden etusiivet on rumempia kuin nämä uudet. Ok, ehkä on aivan hieman liian leveät, mutta viistetyt päätypalikat auttavat. Ja kyllä etusiiven pitää viistää maata :ahem:Vielä tammikuussa ne oli rumia.
Ihan susi se on! :nope:Mäkin todella haluaisin nähdä ne faktat että mäkkäri hidasteli suorilla. vai onko toi nyt vaan sitä toiveiden elättely mäkki leiristä ja kannattajilta, kun ei halua myöntää että laite on täysi susi. mutta niin jos jollain on oikeasti faktaa tuosta hidastelusta niin tänne vaan linkkiä tai muuta materiaalia.
Minkä firman ratti tuo edellä esitetty on?
Etusiiven pikkulipat näemmä tojollakin
Siis nuo päätylevyjen lisäyläprofiilit.
Siiven päädyt ja päätylevyt muutenkin saanu vähän lekasta...
Aika mielenkiintonen tuo. Onko tuossa koko siiven pituista päätylevyä enää ollenkaan?
Renaultin ratti.Minkä firman ratti tuo edellä esitetty on?
Etusiiven pikkulipat näemmä tojollakin
Siis nuo päätylevyjen lisäyläprofiilit.
Siiven päädyt ja päätylevyt muutenkin saanu vähän lekasta...
Aika mielenkiintonen tuo. Onko tuossa koko siiven pituista päätylevyä enää ollenkaan?
KERS vaikuttaa auton hallintaan jarrutuksissa, koska se hidastaa takapyöriä yhdessä "normaalien" jarrujen kanssa. Veikkaisin, että tuolla kyetään säätämään energiankeruun "voimakkuutta".Selittäkääs joku asiantuntija tarkemmin tuo kerssin operointi tuosta ratista. Overtaken nyt ymmärtää, eli siitä vapautetaan taltioitu energia, mutta mikäs tuo KERS RECO on? Näyttäisi merkkaavan tuota säätöpyörää, joka katoaa vasempaan reunaan.
Ferrarilla on kuulemma uudet kapselit? Ei kait noissa etummaisissa ole samanlaista kärsää kun Mäkillä vähän pienempänä?
Kävi muuten mielessä kun katsoin maikkarilta eilistä Heikin haastattelua, että näinköhän siitä tulee sanomista... Niinhän siinä sitten kävi. :nope: Toi on kyllä varmasti yksi niistä syistä miksi Kimi sieltä lähti litomaan, olisi hauskaa nähdä esim. Kubica Mäcin ratissa ja antamassa lausuntojaan, jos kaikki ei pelaa ihan täydellisesti- Despite an improvement to a 1:21.911, Kovalainen couldn't prevent from ending behind customer teams Brawn GP and Force India. There were no statements from McLaren's side. The press officers keeps an eye on the drivers not saying anything to the press.
Ei nyt kannata sekoittaa Q2 ja Q3 vetoja keskenään, kummathan on tärkeämpiä jos vauhtia oikiasti on reilusti kympin sakkiin..?Ei nyt mahdottoman hyvältäkään näytä jos Kimin aika-ajovedot on vaan 6 kymppää BRawnia ja Williamsia nopeampia
Renaultin ratti"Overtake"
Onkohan tuo Hämäläisen autosta? :doubtful:
Tämmöisen kaivoin..Ferrarilla on kuulemma uudet kapselit? Ei kait noissa etummaisissa ole samanlaista kärsää kun Mäkillä vähän pienempänä?
Ei löydy kunnon kuvaa mistään mutta vanteen etureuna on piilossa?