Trullinkaasu
Well-known member
Mutta missä on Dahlmeier?
Sairastui eikä osallistu Östersundin kisoihin.Mutta missä on Dahlmeier?
Jahas, mennyt multa ohi.:thumbfh:Sairastui eikä osallistu Östersundin kisoihin.
Kiitos tiedosta.Sairastui eikä osallistu Östersundin kisoihin.
Tämä se on aivan eri asia, kun se, että väännellään mitä ihmeellisimpiin muotoihin keskustelun kohteena olevien urheilijoiden tai julkisuuden henkilöiden nimiä tahi nimimerkkejä.Nikit pois käytöstä!
Komppaan tätä. Mutta Salmisella on ilmeisesti joku oma logiikkansa, joka mulle ei ainakaan avaudu. Vaan mä nyt en olekaan mikään viisas mies.Tämä se on aivan eri asia, kun se, että väännellään mitä ihmeellisimpiin muotoihin keskustelun kohteena olevien urheilijoiden tai julkisuuden henkilöiden nimiä tahi nimimerkkejä.
Suotakoon siis kaikille Forumin keskustelijoille edelleenkin oma yksityisyytensä, eikä rinnasteta asiaa ns. julkisuuden henkilöihin, joiden tekemisiä puidaan mediassa heidän oikeilla nimillään varsin yleisesti.
No niin on, yritin taas hjuumorilla keventää kiristynyttä ilmapiiriä.:frown:Tämä se on aivan eri asia, kun se, että väännellään mitä ihmeellisimpiin muotoihin keskustelun kohteena olevien urheilijoiden tai julkisuuden henkilöiden nimiä tahi nimimerkkejä.
Suotakoon siis kaikille Forumin keskustelijoille edelleenkin oma yksityisyytensä, eikä rinnasteta asiaa ns. julkisuuden henkilöihin, joiden tekemisiä puidaan mediassa heidän oikeilla nimillään varsin yleisesti.
En mäkään. Olen täällä vain lukemassa Jonen nimiväännöksiä.Tulin vaan sanomaan, etten seuraa talviurheilua.
ZervisEn mäkään. Olen täällä vain lukemassa Jonen nimiväännöksiä.
Kisan voitti Saksan Fabian Riessle ennen Japanin Akito Watabea. Herola jäi voittajasta 15,2 sekuntia.
Yhdistetyn palkintopallisijoitukset ovat olleet suomalaisille harvinaista herkkua viime vuosina. Viimeksi palkintopallille nousi Janne Ryynänen marraskuussa 2011. Sitä edellinen palkintopallisijoitus oli Hannu Mannisen voitto Lahdessa maaliskuussa 2010.
STT-IL
No oho! Hieno juttu.Noniin, saatiin suomalainen palkintopallille kuin Suomen ja Sawon Ilkka Herola oli kolmas yhdistetyn maailmancupin osakilpailussa Norjassa.