Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

Olet ankara tuomitsija!

Annoit yhteensä 8 v 5 kk tiukemmat tuomiot kuin tuomioistuimet. Antamasi tuomiot näissä esimerkkitapauksissa ovat selvästi ankarampia kuin tuomioistuinten antamat tuomiot.

Nousee kummasti kun vetää raiskaustapauksissa nupin ns. kaakkoon. Kannabista olis saanut kasvatella lähes rauhassa. :o

Syövereistä jotain
39PS5Ti29.jpg

Purkupaikalta
d1vOt-Q1m.jpg

Viimeksi muokattu:
Mahtaako ekan kuvan ohje koskea kurskia ollenkaan?

Nalle Nälkäpää: Voisimme mennä yhdessä kuuntelemaan musiikkia, irlantilaista. Mutta syökääpäs nyhtöpossunne ensin, voi jummijammi kun onkin hyvää, aijai. Mutta älkää jättäkö, minä olen kuski, kuulitteko, tämä ei ole yhtään kivaa nyt hei. Kaikki musiikki on huonoa. Tänne taakse ei kuulu. Älkää jättäkö. En minä jaksa juoda näin nopeasti. Tahdon johtajaksenne ja johtajaksi pääsevät ne, jotka osaavat kävellä nopeasti, joten rammat pois alta. Mikä sulle tuli siihen jalkaan? No mene sairaalaan. Mutta älkää jättäkö. Ja syökää nyhtöpossunne.

Kyllähän nuo suomen raiskaustuomiot pistävät vihaksi lyhyydellään.
Hipille olisin antanut elinikäisen tai sähkötuolia. Hippeydestä.

Vapaan keskustelun etusivu näyttää, että olisin kirjoittanut tämän toikin viimeisen viestin, vaikka Faggishan tuossa jo on.

Toki nyt olen oikeastikin kirjoittanut viimeisimmän viestin, että sinällään vähän turhaa ihmettelyä. Onpahan muuten vaan jännä.

Käytän aika paljon että-sanalla alkavia alisteisia sivulauseita.

Olet ankara tuomitsija!

Annoit yhteensä 11 v 4 kk tiukemmat tuomiot kuin tuomioistuimet. Antamasi tuomiot näissä esimerkkitapauksissa ovat selvästi ankarampia kuin tuomioistuinten antamat tuomiot.
Huume ja talousjutussa hieman lievemmät kuin käräjillä ja törkeissä ja pikkulasten raiskauksissa selvästi kovemmat. Oletin tuomioita langettaessa että syytökset pitävät paikkaansa, eikä tarvitse lieventää todennäköisyyksien tai näyttökysymysten pohjalta.

Oletin tuomioita langettaessa että syytökset pitävät paikkaansa, eikä tarvitse lieventää todennäköisyyksien tai näyttökysymysten pohjalta.
Mikäli todennäköisyys ja näyttö ovat puutteellisia, niin silloin tuomio on vapauttava.

Annoit yhteensä 11 v 4 kk tiukemmat tuomiot kuin tuomioistuimet. Antamasi tuomiot näissä esimerkkitapauksissa ovat selvästi ankarampia kuin tuomioistuinten antamat tuomiot.
Hippi ja talousrikolliset saivat pienemmät tuomiot.

Viimeksi muokattu:
Sovit hyvin käräjätuomariksi!
Annoit yhteensä 10 kk lempeämmät tuomiot kuin tuomioistuimet. Esimerkkitapauksissa antamasi tuomiot ovat keskimäärin hyvin lähellä tuomioistuinten antamia tuomioita
Pitäiskö sitä.