Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Spolliisi-joukkueenjohtaja ja ressuvänskä, mikäs vois sen parsempi CV poliisikouluun olla..?

Spolliisi-joukkueenjohtaja ja ressuvänskä, mikäs vois sen parsempi CV poliisikouluun olla..?

No niinpä. Minä vanhempana näen tuon täydellisenä lukion jälkeisenä välivuotena jolloin saattaa kirkastua se tavoite tai tulla mieleen jotain muuta. Joka tapauksessa aiheuttaa jotain, itsenäistymistä jos ei muuta. Tosin tuo on kyllä pirun itsenäinen jo nyt.

No niinpä. Minä vanhempana näen tuon täydellisenä lukion jälkeisenä välivuotena jolloin saattaa kirkastua se tavoite tai tulla mieleen jotain muuta. Joka tapauksessa aiheuttaa jotain, itsenäistymistä jos ei muuta. Tosin tuo on kyllä pirun itsenäinen jo nyt.

Näinpä kyllä. Kunhan ei heti toiseen ultimaattiseen vitutukseen kuole ensimmäisen puolen vuoden aikana, niin luulen että tehtävä hällä kirkastuu mielessä.. ;)

Täältä kuulostelen myös hyvin positiivisin miettein noita asioita. Kuulostaa kaikin puolin hyvältä valinnalta :thumbup:

Armeijahan kannattaa käydä jos on vähänkään taipumusta palkkatappajaksi/salamurhaajaksi. Sieltä saa oppia ja kannustusta, ja tutustuu samanhenkiseen porukkaan.

Joo, ei kai noita voi yleistää että jos Jorma Alfons Hernekukkula DNA:n palvelupisteellä Kiteen Alepan tuulikaapissa on vittuuntunut, että myös kaikki muut duunarit samassa puljussa ovat juuri tismalleen samanlaisia palvelutilanteessa, milloin tahansa. Ja etenkään että missään firmassa niin ihmisiä koulutettaisiin työssään käyttäytymään.
Joo, ei ollut tarkoitus yleistää. Oman kokemukseni mukaan juuri tuossa yksikössä, jonka jätän tarkemmin paikallistamatta, tuntuu olevan erityisen nulikkamainen asiakaspalveluilmapiiri, mutta jopa sielläkin on myös osaavia työntekijöitä. Valitettavasti heidänkin maine kärsii parin mätämunan takia.

Erinäisten sattumusten kautta tuli mentyä eilen (tai siis tänään) nukkumaan joskus neljän aikaan aamuyöstä. Heräsin ensin yhdeksältä mutta pian alkoi väsyttämään sen verran että piti nukkua vielä vähän. Heräsin kahden maissa, ja nyt ei pahemmin väsytä. Unirytmi tykkää. Tai kai se vappuviikonloppuna menisi kuitenkin sekaisin, joten ihan sama.