Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä pointti. Meikä tässä voitolle jää.

Kiitokset onnitteluista.

Avioehto voi muuttaa tilanteen mikäli se tehdään ja siinä todetaan, että avioeron sattuessa kummallakaan osapuolella ei ole oikeutta saada osuutta toisen osapuolen henkilökohtaisesta omaisuudesta.

Kysyin tänään rouvalta mennäänkö naimisiin, ja se saatana suostu.
Uhka vai mahdollisuus?

Noniin. Niin se on sitten tämänkin urosyksilön tulevaisuus sinetöity vapaan ja muiden tahdosta riippumattoman päätöksenteon osalta. Itsehallinnon luisuminen ei ole ollut kaikille vain ja ainoastaan pahasta, historiankirjoitukset tuntevat tästä joitakin poikkeuksia.

Joten toivotan onnea rouvasi valitsemalle tielle! :thumbup:

Aina välillä sitä on jäänyt pohtimaan, mistä löydetään talouteen aina vain lisää jatkuvaa kasvua.

Suomen valtion velka kasvaa noin 15 miljoonaa euroa per vuorokausi. Joka päivä, 365/vuosi.
Sunnuntait eivät siis ole lepopäiviä tässä touhussa.

Yritykset voisivat ottaa selvää tästä huikeasta jatkuvan kasvun prosessista ja konvertoida sen soveltaen liiketoimintaansa tuottokoneeksi.

Suomesta voisi tulla uudelleen pohjolan Japani, jota se oli 80-luvulla.

Ei ne ole jenkeissä yhtään huonompia tässä puuhassa.
Velkakäyrä nousee suunnilleen pystysuoraan. Jaetaankohan tässä leikissä koskaan mustia pekkoja?
Tuleeko viimeisen tuolin leikkiin aina sivuovesta kaksi tuolia lisää, kun yksi otetaan leikin johtajan toimesta pois?

Jii-haa!

us-debt-graph-2020.jpg

Feispuukin mainososasto oli muistanut uutisvirtaani seuraavalla, käänteentekevällä tuotteella, joka TODELLA HELPOTTAA PÄIVITTÄISTÄ JOKAIHMISEN HANKALAA RUTIINIA ÄÄRIKÄTEVÄLLÄ TAVALLA!

Uskoisin, että tämä on miljardipisnes, kaikki käyttää sukkia!

Viimeksi muokattu:
Isä teki joskus anopilleen eli minun toiselle mummolle tuon tapaisen apuvälineen, jolla ei niin vetreä vanhus sai vedettyä sukat jalkaansa.

Aika moni 6uuttaymppiä lähestyvä alkaa olla sellaisessa kunnossa, että sukka-apparaatille alkaa olla tarvetta.

Oon vähän sivusta kuunnellut häihin käytettäviä rahasummia ja jos olen oikein osannut ne ynnätä, on rahaa tähän saakka käytetty hieman yli 32 miljoonaa euroa.
Varmaan ihan hienot bailut tulossa.

Kaksissa häissä olen ollut läsnä, ja molemmissa tapauksissa oli nopeasti arvioituna käytetty rahnulia ihan huolella. Ahisti ajatella, kuinka monta mahtavaa levykauppavisiittiä - noin esimerkiksi - olisi niilläkin markoilla/euroilla pystynyt toteuttamaan...

Kuulinkohan oikein, että YleX:llä soitettiin tänään räppäriä nimeltä Black? Kuinkahan herra on saanut ottaa saman taiteilijanimen kuin 80-luvun poppitähti? Pitäisköhän munkin alkaa tekemään hipetihoppia nimellä David Bowie?

No, onhan tosin Suomessakin ollut kaksi Robin- ja Sani-nimistä musiikkitaiteilijaa.

Kaksissa häissä olen ollut läsnä, ja molemmissa tapauksissa oli nopeasti arvioituna käytetty rahnulia ihan huolella. Ahisti ajatella, kuinka monta mahtavaa levykauppavisiittiä - noin esimerkiksi - olisi niilläkin markoilla/euroilla pystynyt toteuttamaan...
Ai se olit sinä norkoilemassa shampanja-pulloa tarjoilijalta ja täyttämässä reppua kaviaarilla. En tunnistanut, enkä tohtinut kysyä tietääkö toinenkaan osapuoli.

Jos tuota suunnistais nukkumaan. Viime yö meni enimmäkseen pyöriessä ja torkahdellessa muutamaan otteeseen lyhyissä pätkissä, ja jokseenkin raskas työpäivä takana. Jospa ne nyt antais sen sähköpostin vaan olla, 2 kertaa puolessa vuodessa ovat saaneet serverin rikki. Eipä tuo tänään aiheuttanut sitten kuin abouttiarallaa 250 puhelua.

Bosch on näköjään tehnyt sen, mihin edes apple ei tohtinut ryhtyä. Siis kehittänyt DOSsista i-version.