Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Monesko merkityksetön toikki tämä on?
Kohta tulossa täyteen tämäkin.

Liekö jo olemassa tuollaisia ravintoloita miten, ettei tarvitsisi kassalle jonottaa tai odottaa menu pöydällä, että koska ottavat tilauksen vastaan?
Menisi pöytään, rämppäisi kosketusnäytöltä mitä haluaa ja sitten maksaisi samalla. Tilaus menisi keittiön puolelle ja tarjoilija toisi evään pöytään.

Mitenkähän sitä käy kauden avauksessa Melbournessa? Jatkaako Häkkinen siitä mihin jäi Jerezissä?

Välillä kyllä tuntuu, kuin olisit ollut parikymmentä vuotta koomassa.

Liekö jo olemassa tuollaisia ravintoloita miten, ettei tarvitsisi kassalle jonottaa tai odottaa menu pöydällä, että koska ottavat tilauksen vastaan?
Menisi pöytään, rämppäisi kosketusnäytöltä mitä haluaa ja sitten maksaisi samalla. Tilaus menisi keittiön puolelle ja tarjoilija toisi evään pöytään.
Espanjassa oli mäkkärissä melkein tolleen. Tarpeeksi kauan kun sähelsin automaatin kanssa, tarjoilija oli jo etsimässä mua ennen ku ehdin pöytään.

Olen sangen onnellinen etten joudu olemaan päättämässä karkoitetaanko Venäjäläisiä diplomaatteja suomesta vaiko ei.

No jopas.. Ihan huomaamatta tullut 15 vuotta forumilla täyteen...

Olisit senkin ajan käyttänyt johonkin hyödylliseen, niin voisit olla astronautti tai syöpälääkkeen keksijä tai palkittu talousnero.

Laskujeni mukaan mulla olisi 4 Formula ykkösten maailmanmestaruutta vyölläni, jos en olisi käyttänyt 2000-lukua fasinoivien kommenttien laatimiseen F1-forumille.