OoPee
Nuori ikäisekseen
Säg hej till Pippa!
Niin eiks toi "pippa" muuten ollu ruottalaista slangia ja tarkoittaa panemista ts. lähetit terkut Mossen ruottalaiselle panopuulle, Börjekö sen nimi nyt oli?
Säg hej till Pippa!
Niin eiks toi "pippa" muuten ollu ruottalaista slangia ja tarkoittaa panemista ts. lähetit terkut Mossen ruottalaiselle panopuulle, Börjekö sen nimi nyt oli?
No on, ja sehän nauratti tovin kun luin lehdestä viikolla![]()
Ei, mutta se on julkinen salaisuus että Mosse treffailee poikaystäväänsä firman piikkiin :ahem:Onk Mossen Börjestä ollu lehdissä muka juttua?
Ei, mutta se on julkinen salaisuus että Mosse treffailee poikaystäväänsä firman piikkiin :ahem:
Ei, mutta se on julkinen salaisuus että Mosse treffailee poikaystäväänsä firman piikkiin :ahem:
Mä oon taas kuullu, että nimenomaan juuri Mossea kuttuttais firmassa leikkisästi nimellä "firman piikki".
Pikkujouluissakin panevat oikein porukalla firman piikkiin.
Moon kuullut asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut c-säteiden kimaltelua pimeässä lähellä Tannhäuser-porttia.
Moon kuullut asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut c-säteiden kimaltelua pimeässä lähellä Tannhäuser-porttia.
Jaahas!! Ihme privaviestejä OoPee lähetellyt!! Paheksun!!!1!
Joo. Törkeetä. Mä en ostanu, koska se kusettaa.
Rauhotu. Se oli vaan Mass Effect 3:n traileri.Moon kuullut asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut c-säteiden kimaltelua pimeässä lähellä Tannhäuser-porttia.
Jaahas!! Ihme privaviestejä OoPee lähetellyt!! Paheksun!!!1!
Katson paljon porvoota.
Porvoon mitalla?