Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Minua on jo pitkään mietittänyt että tekisi ns lopullisen ratkaisiun -
Siitä vaan tulee pahasti harmia muille.

Mä olen vaan jo ihan loppu.

Oho, siellä on liikuttu yön tunteina syvissä vesissä :frown:
Jaksamista ja valoisampia ajatuksia Racer X:lle.

Oho, siellä on liikuttu yön tunteina syvissä vesissä :frown:
Jaksamista ja valoisampia ajatuksia Racer X:lle.

Ei se mitään valoa tarvii, kun kerran pimeessä sai tuheroa. :o

Mutta sen duunin se vois jättää. Rupee jo menemään työpaikkakiusaamisen puolelle työnantajan toimet. Saatanan kapitalistit. Sorron yöstä nouskaa te työn sankarit.

Lähdin jo puol 7 huristelemaan Oulua kohti. Nakkasin samalla tytsän sairaalaan töihin.

Työn takia on turha synkistellä. Jos muut asiat elämässä on kunnossa niin keskityt niihin. Töitä tulee ja menee ja se on toisarvoista.

Eikös teillä lähtöpaketteja jaeta? Jos tilanne on tuommoiseksi mennyt, niin käy paketti kipaisemassa, sitten pari-kolme kuukautta ihan vaan köllöttelyä ja sitten miettimään mitä alkaisi tekemään.

Eikös teillä lähtöpaketteja jaeta? Jos tilanne on tuommoiseksi mennyt, niin käy paketti kipaisemassa, sitten pari-kolme kuukautta ihan vaan köllöttelyä ja sitten miettimään mitä alkaisi tekemään.

Tällaista suosittelen myös lämpimästi. Jos duuni on sellaista, että vie kaikki voimavarat niin siitä kärsii kaikki lähipiiriä myöden.

Kun itsekin tuli viime vuoden lopulla duunia vaihdettua, niin fiilis oli kyllä sen jälkeen ihan mieletön. Värit palasi maailmaan ja henkisestikin sai ihan eri vaihteen päälle. Jossain paikoissa sitä vaan osataan työntekijän kyykyttäminen niin hyvin, että tuhotaan niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Toinen vaihtoehto Racer X'lle tossa tilanteessa olisi kipaista muutaman kuukauden sairasloma. Kun lekurille kertoo, niin eiköhän sairaslomaa tule kunnolla.

Seuraavat ovat järjestyksessä Vantaalla, Jämsässä, Kuopiossa, Paimiossa, Lappeenrannassa ja Joensuussa. Eli siihen Vantaalla pidettävään.
;)
image.php
Minä oisin sinuna kyllä tuon Kuopion valinnut.

Makeeta sain kympin äikän kokeesta.... .. menetin puol pistettä ja se harmittaa.... ehkä olen liian kriittinen itteäni kohtaan.