Sama. Hitausvika taitaa olla Mossen päässä.
Haista sinä kurppa vaikka vittu.
Muut sivustot toimii normaalisti ja välillä tämäkin, mutta n. joka toinen kerta kerkee pelaamaan kierroksen Spyderiä.
Sama. Hitausvika taitaa olla Mossen päässä.
Haista sinä kurppa vaikka vittu.
Muut sivustot toimii normaalisti ja välillä tämäkin, mutta n. joka toinen kerta kerkee pelaamaan kierroksen Spyderiä.
Yli 20 sek. kestää aina klikkauksen jälkeen sivun siirtyminen. Kokeilin 3 kertaa.
Kyllä tää edelleenkin toimii varsin sutjakasti eli vika ei varmastikaan ole forumissa.
Sinä kun olet nörde, niin missähän VOIS olla vika? Ei koko ajan pätki, mutta suurimmaksi osaksi kyllä. Kuten mainitsin, niin muut sivustot toimii ripeästi. Piuha on kiinni koneessa (ei siis wlannina edes kehissä).
HEI. Cockterin muutosten jälkeen näköjään voin taas käyttää noita pikkukuvakkeita. Pystyyköhän Olga? Sillä oli sama vika.
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että on helvetin fiksua haukkua toista nörtiksi ja heti perään kysyä neuvoa tietokoneongelmissa![]()
Sori, en tiennyt että olet herkkä, eikä se ole kyllä aiemmin tullut täällä ilmi, kun toisistamme aika 'kauniisti' aina keskustellaan. Mitäs ammattinimikettä te itsestänne käytätte?
Me ollaan ihan keskenämmekin kulkumulkkuja.Siis kaikki myyjät, piirimyyjät, edustajat, alue-edustajat, myyntipäälliköt ja aluemyyntipäälliköt.
Mutta anteeksi nyt vielä kerran loukattuja tunteita!![]()
Sori, en tiennyt että olet herkkä, eikä se ole kyllä aiemmin tullut täällä ilmi, kun toisistamme aika 'kauniisti' aina keskustellaan. Mitäs ammattinimikettä te itsestänne käytätte?
Me ollaan ihan keskenämmekin kulkumulkkuja.Siis kaikki myyjät, piirimyyjät, edustajat, alue-edustajat, myyntipäälliköt ja aluemyyntipäälliköt.
Mutta anteeksi nyt vielä kerran loukattuja tunteita!![]()
Ja vielä parempi on sitten vielä irvailla "Kun kerran loukkaannuit".
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että on helvetin fiksua haukkua toista nörtiksi ja heti perään kysyä neuvoa tietokoneongelmissa![]()
En löytänyt tuoreita kysymyksiä kompuutteripuolelta. Enkä ole Oopee!
Joissakin piireissä kummastellaan sitä, onko nörtti negatiivissävytteinen nimitys lain'. Esimerkiksi aikoinaan ammattikoulun fysiikan- ja matematiikanopettaja iloisesti haukkui kaikkia nörteiksi, vaikkei kukaan siitä varsinaisesti pitänyt. Jossain vaiheessa 3. vuotena se tais kysäistä, että "Ettekö te tykkää tuosta nörtti sanasta". Hänestä se oli aivan hulvaton.
MUTTA TUOTA, JOO.
OoPee vois vetää vitun päähän ja käydä vastaamaan mun kyssäriin tuolla kompuutteripuolella.
Heh, vittupäiset nortit on hassuja.
Vedin vitun päähän, mutta siitä huolimatta, tai ehkäpä juuri siksi, en löytänyt kompuutteripuolelta kysymästäsi lain :dunno:
Kerrankin moderointi toimii nopeasti ja tehokkaasti!