Tuon kun huomasin äsken olin lähinnä, että mitäs vittua, mitenkäs siitä noin kauan muka on. Sitten muistinkin olleeni iltavuorossa eilen...
Se on orastavaa dementiaa. Varma tieto.
Tuon kun huomasin äsken olin lähinnä, että mitäs vittua, mitenkäs siitä noin kauan muka on. Sitten muistinkin olleeni iltavuorossa eilen...
Kurssin aikana into ja motivaatio opiskeluun huippuluokkaa, erittäin nopea omaksumaan ja oppimaan uusia asioita. itseopiskelun määrä ja taso erittäin hyvä, osaa etsiä tietoa ja myös soveltaa sitä. Pystyy koulutuksen jälkeen suoriutumaan kaikentyyppisistä automaatioalan tehtävistä aina suunnittelusta käytännön työhön. Fyysisistä rajoitteista huolimatta pystyy suoriutumaan vaativistakin tehtävistä niin yksin kuin joukkeen osanakin.
Viinaksista pysyn toki erossa mutta ainahan pari Karhua voi kaataa..Jos koittaisi ainakin kolme viikkoa olla ilman viinaksia.
Hei Snow-B!! Ne tilaamani krääsät tuli sieltä kalustekauppa.com:sta! Oisko ollut joku kuljetuliike Hakonen/Halonen tjms.. kun toi ne perille. Reilu viikonverran kesti tilauksesta perilletoimitus. Ny ne on kaverin luona Nummelassa kotistudiolla.
oletkos käynyt heidelbergin kova rokki kahvilassa? HÄH??! Me ollaan. Ovella siis. Sisäån eivät laskeneet.
Hei Snow-B!! Ne tilaamani krääsät tuli sieltä kalustekauppa.com:sta! Oisko ollut joku kuljetuliike Hakonen/Halonen tjms.. kun toi ne perille. Reilu viikonverran kesti tilauksesta perilletoimitus. Ny ne on kaverin luona Nummelassa kotistudiolla.
ass rape on suomeksi perse rape. Rape on kova jätkä. Hankkijan lippis, nahkaklyyvari ja soittaa kakkoshanuria tilipan pumpassa. Ok?
Emmhyissaattaana mie olen valvonu ihan kohta 22 tuntia
Voisko kohta mennä petiin.. häh..
Vois sopia sulle.
Ei kyllä yhtään nukuta. Väsyttää, muttei nukuta. Jännä.