OoPee
Nuori ikäisekseen
Se oli pukupellelle ihan oikein.
No niin oli :frank:
Se oli pukupellelle ihan oikein.
Pelleille ei sovi puku lain.
Tunnustan kuuluvani mainittuun pelleporukkaan.
T.nim."Ei krakaa edes omiin häihin, no tosin ei lie kyllä häitäkään tiedossa"
Mutta sä voit pistää jollakin lihakoukulla potkan roikkumaan korvaan!
Yritin teipata kännipäissäni Arja Havakan ja Niki Laudan sängyn päätyyn, mutta eihän ne Tiimarin teipellä pysy. Aamulla heräsin ja molemmat oli naamallain.
Yritin teipata kännipäissäni Arja Havakan ja Niki Laudan sängyn päätyyn, mutta eihän ne Tiimarin teipellä pysy. Aamulla heräsin ja molemmat oli naamallain.
Ääh.. naiset. Ihme sinkoilua välillä niillä touhunsa. Itse ensin aloittaa hökälehtimisen ja sitten kun mieli muuttuu, niin olettaa että mie suutahdan perumisestaan. Mitä helvettiä...?
Alusta asti mie olen ollut, että neiti tekee kuten itse halajaa. Tekee nyt edelleen kuten halajaa, eikä panikoi. Prkl.
Ääh.. naiset. Ihme sinkoilua välillä niillä touhunsa. Itse ensin aloittaa hökälehtimisen ja sitten kun mieli muuttuu, niin olettaa että mie suutahdan perumisestaan. Mitä helvettiä...?
Alusta asti mie olen ollut, että neiti tekee kuten itse halajaa. Tekee nyt edelleen kuten halajaa, eikä panikoi. Prkl.
Alokasvirhe. Ootti että suutut. Halusi huomiota. Nyt aattelee että on sulle se ja sama. Miehekäs korjausliike välittömästi nyt. Voi pelastaa ja jopa petrata tilanteen.
Miksi ihmeessä tuossa vaalipaneelissa Jyrki Kataista puhutellaan pääministeriksi ja muista käytetään nimeä.![]()
Ne muut ei ole pääministereitä. Kai, en oo ihan varma.
Miksi ihmeessä tuossa vaalipaneelissa Jyrki Kataista puhutellaan pääministeriksi ja muista käytetään nimeä. Eihän se Katainen ole tuolla pääministerinä vaan puoluejohtajana.![]()
Kookosmuslaiset on aina vähän muita parempia ihmisiä.:ahem:
Hectoria lainatakseni:
"Kokoomus: ei mittään,
Demarit: ei mittään,
Kristilliset, kepu: ei mittään.
Ruottalaiset, kommarit, ei liberaalit mittään"
Muutenkin tuon biisin sanat ovat ajankohtaisia tänäkin päivänä.
Luottamus hallituksen toimiin on totaalisesti nollassa. Kataisen naama telkkarissa ärsyttää, vois jätkä suksia hevon vitun kuuseen.
Sama Räsäsen kohdalla, ja monen monen muunkin kanist...ministerin kohdalla.
Voe viddu, että ärsyttää.
Viikonloppu, meen mökille murjottamaan, tai oikeestaan, lähen kalaan, se rauhoittaa.