Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Itsehän olin myynti- ja asennustöissä viime yön. Viimeisenä kohteena oli proidin uusi kämppä (oli semmoisen hommannut) ja tietenkin kuljetukset kusi ja tuli venttatimmaa fidusti.:thumbfh:

Eurolla ostin "ranskalaisen patongin". Ihan hyvää oli ja tuoteselostetta lukiessa huomasin, jotta perhana, sehän on tehty Ranskassa. Jännä, jotta se oli pysynyt kuumana sieltä asti kaupan hyllylle.

Luin just jostain, että 'tosimiehet pitävät kurveista, koirat juoksevat luiden perässä'. :o

Ärsyttää noiden verkkokauppojen tapa laittaa ennakkoilmoitus paketista menemään, kun todellisuudessa saattaa mennä pari kolmekin päivää, että se oikeasti lähtee liikkeelle. Viikonlopun kyseessä ollen enämpikin.

Arvatkaas ärsyttääkö sitte, kun melkein viikon päästä ilmoittavat, ettei meillä oikeestaan ollutkaan sitä kamaa lain.

Kattelin tossa tämän kun Welhon Mix -pakettia että mitä vaihais ja mitä ei ja täytyy sanoa, että PASKAA tarjotaan kanavalta toiselle. Oisin muuten keskeyttäny mutta täytyy toi tarjous kärsiä loppuun. Eikä ehi kattookkaan. No kerran-pari viikossa jonku leffan ehkä, mutta ahistaa ku on liian monta kanavaa.

No formuloiden vuoksihan mä ton tilasin että on siellä MTV Max mukana. Siltäkin kanavalta loput PASKAA.

Ajattelin salakavalasti mainostaa uutta blogimerkintääni kirjoittamalla jotain mukafiksua F1-puolelle. En pysty, siellon kaikki niin hirvittävää kuraa ettei mistään saa kiinni. Pyh.

Jotenki vattanpohjassa tuntuu tää juoksemaan lähtö nyt. Joskus se vaan jännittää.

Ajattelin salakavalasti mainostaa uutta blogimerkintääni kirjoittamalla jotain mukafiksua F1-puolelle. En pysty, siellon kaikki niin hirvittävää kuraa ettei mistään saa kiinni. Pyh.

Linkitin Twitterin puolella mun laajalle ringille blogisi!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.