Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Jotenkin VAHINGOSSA klikkasin itteni Alkon sivuille. Siellä oli sitten mielipidékysely. Juutuin kohtaan:
Mikä on vierailusi tarkoitus?
A) Henkilökohtainen
B) Työhön liittyvä
C) Muu
...Ku, EN MINÄ TIEDÄ! Toivottavasti kuitenkin pukkaa palkinnoksi tonnin lahjakortti putiikkiin. Sillä saa monta muovipussia.

Eikös sillä saa myös sellaisia hienoja kartonkipakkauksia. Niihin voi pakata vaikka joululahjoja, saajat varmasti yllättyvät.

Ei vidu kun on huono olo.:yuck:

Jotenkin VAHINGOSSA klikkasin itteni Alkon sivuille. Siellä oli sitten mielipidékysely. Juutuin kohtaan:
Mikä on vierailusi tarkoitus?
A) Henkilökohtainen
B) Työhön liittyvä
C) Muu
...Ku, EN MINÄ TIEDÄ! Toivottavasti kuitenkin pukkaa palkinnoksi tonnin lahjakortti putiikkiin. Sillä saa monta muovipussia.

Komp.

All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy.

All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy. All work and no play makes Albert a dull boy.

Aijjaa. Niinpä niin. Jos työksi lasketaan osastolla pöllöily ja lääkkeittä riehunta.

cinemagraph-shining2.gif

Olipas hämmästyneen näköisiä venäläisiä Ylen uutisten haastattelussa, kun kuulivat ettei Suomessa saa lyödä lapsia. "Minä lyön lapsiani joka päivä" ilmoitti eräs mies.

Yritän tässä vähän harventaa nenäkarvoja. Menetelmänä nipistysote ja riuhtaiseva liike.

Olipas hämmästyneen näköisiä venäläisiä Ylen uutisten haastattelussa, kun kuulivat ettei Suomessa saa lyödä lapsia. "Minä lyön lapsiani joka päivä" ilmoitti eräs mies.

Ei sentään teräsmies. Se vasta sattuisi.

Hip hei! Sain juuri viestin, että olen voittanut 900 000 puntaa!!! Mitähän sitä hankkis?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.