Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Muutoista ja huikeista kavereista tuli mieleen tämmöinen jutksa menneeltä kesältä kun olin edellisenä päivänä ollut jeesaamassa kaveria muutossa omalla autollani veloituksessa. Seuraavana päivänä unohdin avaimet kämppään sisään ja soittelin josko voin hänen lattialleen tulla viettämään yön. Ei onnistunut koska asunto on sekaisin. Maksoin huoltoyhtiölle 50€ oveni avaamisesta ja haistatin jätkälle vitut. Sen koomin ei olla oltu tekemisissä eikä olla jatkossakaan. Palkokasvi sieraimeen peltipurkkeineen. Se on minusta aina se oikea toimintamalli.

Näitä sun mahtavia kamuja varten pitäis perustaa "Pyrdiksen bestikset" -toikki.

Kaupassa käydessä muistin viime hetkillä ostaa kahvia joka oli loppumassa, siitä tuli hyvä mieli. Mutta nyt tuli paha mieli kun huomasin etten ollut muistanut ostaa leivinpaperia.
Häpeän itseäni. Toivottavasti te ette häpeä minua.

Nonniin. UPS:ltä kesti 22 tuntia lennättää kovalevy neljän lentokentän kautta kotiovelle. Minulla ja kahdella nörttikaverillani kesti seitsemän tuntia asentaa Windows, kun kaikki meni vituiksi niin moneen kertaan.

Mutta ny se funkkaa. Ja jumalauta Windows 8 buuttaa nopeasti SSD-levyltä (8 sek :eek: ).

-e-
No vittu nyt tietenkään noi Asuksen alkuperäiset fn-tason nappulat ei pääasiassa toimi, ainakaan tasohiirtä ei saa disabloitua.

Jäi sit avaimet kotiin ku lähin kauppaan . Ei menny ku 2h et pääsin kotio, ku huoltofirman 24h puhelin oli kiinni. Jännä sinällään ku se on se numero mihin poliisi ja palokuntakin soittaa jos on hätä.

Jäi sit avaimet kotiin ku lähin kauppaan . Ei menny ku 2h et pääsin kotio, ku huoltofirman 24h puhelin oli kiinni. Jännä sinällään ku se on se numero mihin poliisi ja palokuntakin soittaa jos on hätä.

Niillä on suurella todennäköisyydellä luovan processin viimeinen 2% parhaillaan käynnissä. Ei siinä ehdi mihinkään puhelimiin vastailla.

404444253.jpg

Pitäsköhän laittaa joku tommone tapletti? En mä tiedä mitä sillä tekisin, mutta oishan semmone hyvä olla.

Mokkula. :wall:
Musiikin lataaminen netistä. :wall:
Musiikin lataaminen netistä mokkulalla. :wall::wall:
Rajoitetun aikaa saatavilla olevan musiikin lataaminen netistä mokkulalla. :wall::wall:
Rajoitetun aikaa saatavilla olevan musiikin lataaminen netistä mokkulalla kun olisi koneelle muutakin käyttöä. :wall::wall::wall:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.