Örfil
Guest
Itse asiassa paras vitsi Rassulta ikinä. Naurahdin.
Toivottavasti tuli paskat housuun noin äkkiseltään ja meni Dresmannit vaihtoon :thumbup:
Itse asiassa paras vitsi Rassulta ikinä. Naurahdin.
Toivottavasti tuli paskat housuun noin äkkiseltään ja meni Dresmannit vaihtoon :thumbup:
(Valitettavasti! Tuo "leviä oulu" vaikuttaa ikävästi).
Automiehenä olen kiinnostunut että kuinka ajetaan "luttuuttammalla"?
Onnistuuko vain etuvetoisella?
Aika hyvä kuvaus koiran rapsutuksineen. :thumbup: Koira vaan ei malta nukkua vaan se istua tohottaa ja seuraa tapahtumia koko ajan. Varsinkin nykyisessä autossa se seuraa ympäristöä tarkasti.Voin kuvitella kuinka Olga tuolla ratin takana katsoo väsynein silmin sivuikkunasta eteenpäin, rapsuttaa oikealla kädellä etupenkillä nukkuvaa hauvaansa ja huokaa syvään kuinka taas jäi saunavuoro väliin. Ja sladia toiseen suuntaan.
No niin, Grosjean mitätöi 3/6 kupongista. Lasken toivoni sen varaan, että Massa sijoittuu kolmanneksi.Oliskohan aika haistella supertriplassa isoja kertoimia... *haistelee*
Ite heitän miehen ja sen työkaveri myöhempään show'hun ja menen itse siivoamaan vanhaa kämppää. :thumbfh:
Kilpisjärvelle vie miehen tie.
Tässä ois ITG:lle ja AJ:lle kulkuväline.
Herättäisi luultavasti huomiota missä ikinä olisikin..Tyylikäs, hyvin tyylikäs. Saattaisi herättää vähäsen huomiota, kun tuota parkkeerailisihe töipaikan tontille.
Tuollainen on tälläkin suunnalla tavanomaista. Tulee taas äiti mieleen, kun hänen jutuissaan joku lähti kävellä jutkuttelemaan, toinen mennä lenkutti jne. Heti tiesi, minkälainen kulkija on liikkeellä.
Kana = kuritsa
Tee = tsaju
Tomaatti = pomentora
Jäätelö = marossi
Kurkku = akurka
...
Hienoja sanoja.
Pomentora pistää silmään, kun on varmaan latinalaista perua? Muut sanat lienevät slaaviperäisiä?
Tulee mieleen eräs karjalankieltä käsittelevä ohjelma, jota kuuntelin Radio Puheesta joskus reilu kuukausi sitten. Varsin mainiota kieltä olivat puhenäytteet siinä. Selvähköä 'vanhaa' suomea kera runsain venäjäläislainasanojen.