Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

:doubtful: Otin herätyksen jo yöllä pois, en tuon viestin jälkeen, jos sitä ihmettelit.

Kyllä ne luennot saa pidettyä ilman minuakin. Kävin toki kääntymässä päivällä koululla ettei ihan lusmuiluksi mennyt!

Viimeksi muokattu:
:doubtful: Otin herätyksen jo yöllä pois, en tuon viestin jälkeen, jos sitä ihmettelit.

Kyllä ne luennot saa pidettyä ilman minuakin. Kävin toki kääntymässä päivällä koululla ettei ihan lusmuiluksi mennyt!

Lue: Syömässä.

Olen Ihmekenkäparimies.
Ihmekenkäparini maagisiin ominaisuuksiin kuuluu mm. se että joskus ne tuntuu todella sopivilta ja mukavilta ja ihanilta. Tänään ne aikaansaa todennäköisesti maailmanennätysrakkulat. Niille rakkuloille tehdään vielä lauluja.

Olen Ihmekenkäparimies.
Ihmekenkäparini maagisiin ominaisuuksiin kuuluu mm. se että joskus ne tuntuu todella sopivilta ja mukavilta ja ihanilta. Tänään ne aikaansaa todennäköisesti maailmanennätysrakkulat. Niille rakkuloille tehdään vielä lauluja.

Janon yllättäessä puhkaiset vain vesirakkulan ja HÖRPS!

Käykääpä vaikka kirjastossa lukemassa, jos ei kotiin tule, Hesarin Nyttiliitteestä kirjailijoiden twitter-novelleja. Siis 140 merkin, tai vähemmän, tarinoita. Ne oli järestään ihan paskoja. Keskiverto-venttis olis näyttänyt nerokkaalta tuossa joukossa. Vielä kehtasivat kommentoida, että "tää oli ihan helppo juttu, ja merkkejäkin jäi yli!" :nope:

HYI! Ällöä!

Siispä testaan illemmalla.

Se on suolaveden makuista. Olen maistanut. Melkein niinkuin kaikkia ruumiineritteitäni. Paitsi kusta ja paskaa. Jos pääsen korkealle iälle, +80, niis sitten aion senkin tehdä ihan vaan siksi kun mitäpä väliä.