kouvotsvoni
Banjottu
Ai omat jutut pitäisi naurattaa?Miksi helvetissä?
Ai omat jutut pitäisi naurattaa?Miksi helvetissä?
Teemalta tuuppaa jotain Rollareitten konserttia vuodelta 78. Vittu mitä paskaa. niillä on yks joku hyvä biisi levytettynä ja sekin on Lennon-McCartenyn tekemä![]()
Paint it Black on mahtavuutta ja Satisfactionissa on hieno kitarariffi. Muuten ei isommin tipahda mulle.Olen vähäsen samaa mieltä. Just naiseni kanssa oli juttua, ettei Rollarit ole koskaan kovin kovasti napannut, vaikka toki heillä on muutama mieleenkin jäänyt kappale.
Paint it Black on mahtavuutta ja Satisfactionissa on hieno kitarariffi. Muuten ei isommin tipahda mulle.
Juuri näin.
Joskus 2007 töimaan pihaan aamuvarhain ajaessani auton radiosta tuli huikaiseva versio Paint in Blackista naisen laulamana. Meinasi tulla kusi housuun. Ikinä en ole saanut selville kuka sen coverin lauloi. Niin kirkas, kuulas ja puhdas ääni kun vaan olla voi...
Lehtikuvaaja tulee vissiin kolmen tunnin päästä. Ei tosin tuon ennätyspitkän selvyysputken takia, kait.
Vitun Tapatalk! Mulla on siinä asetuksena Forumi silleen, että näyttää aina tuoreimmat kaikista osioista. Eilen vahingossa postasin Yleiseen ja nyt mää sitten "keskustelen" siellä. Voi saatanan saatana, että voivat aikuiset ihmiset olla tuollaisia.
:wall::wall::wall::wall::wall:
Jarnaat Archieta, Jaskaa ja Mossea vastaan? Miten sulla noin niinku muuten menee?
Jarnaat Archieta, Jaskaa ja Mossea vastaan? Miten sulla noin niinku muuten menee?
Ammunpa itteni ensihätään.