Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sexy-teletubbies07.jpg

Jäipä työpaikan avaimet kotiin tänä aamuna. Tällaisessa lukitusyhteisössä on varsin mielenkiintoista liikehtiä avaimettomana. Ei edes kopioita saa ilman avaimia. *huoh*

Kakattaa saatana. Lisäksi tuli eilen juotua kaljaa niin paljon että kääntyi humala vitutukseen ja väsymykseen! Sitä asti oon ollut uskossa, eikä ole kuoleman pelkoa.

Päivän aikana kylläkin selvisi että bitmapin raakadataan pääsee käsiksi. Joten sitä voi kosketella.

Kakattaa saatana. Lisäksi tuli eilen juotua kaljaa niin paljon että kääntyi humala vitutukseen ja väsymykseen! Sitä asti oon ollut uskossa, eikä ole kuoleman pelkoa.

Päivän aikana kylläkin selvisi että bitmapin raakadataan pääsee käsiksi. Joten sitä voi kosketella.

Loistavaa :thumbup:

Koskas pelailee?

"Haluatko nussia naapureita?" - kysyi tuo eräs mainos.

Tuli vähän yllättäen, mutta en noin niinku pääasiassa halua?

Olen valtavan pettynyt, että Albert Oil ei tehnyt perinteeksi muodostunutta F1-veikkaustaan. Siis sitä, missä arvaillaan kauden tapahtumia, Monacon voittajaa, ensimmäistä pois potkittua kuljettajaa ja kaikkea muuta tosi kivaa.

Oliskohan sillä ollut sitten kiirettä valitessaan Paavia, tai jotain.

Olen valtavan pettynyt, että Albert Oil ei tehnyt perinteeksi muodostunutta F1-veikkaustaan. Siis sitä, missä arvaillaan kauden tapahtumia, Monacon voittajaa, ensimmäistä pois potkittua kuljettajaa ja kaikkea muuta tosi kivaa.

Oliskohan sillä ollut sitten kiirettä valitessaan Paavia, tai jotain.

Se on kuulemma panemassa.

Jos joskus lyötte vasaralla sormeen niin ei kannata heti perään lyödä uudestaan siihen samaan sormeen. Käy nimittäin ensimmäistäkin kipeämpää.

Mullois noin 50 voimassa olevaa hesekuponkia. Ruvetaanko läskeiksi toisillemme?

Tai sitten sil'viisii, että ku jotkut juo toisiaan pöydän alle, niin otetaan kisa kuka vetää ekan infarktin.

Jos olisin Domppari niin ottaisin markojiin syliin ja työntäisin tissin suuhun.