Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kirjoitin taas pari riviä "Miksi en aio hankkia lapsia tai lemmikkieläimiä"-muistivihkooni.

En mää täsä elämää pelkä yhtikäs. Lapsia ja lemmikeit mää pelkäsi.

Kui helvetin taval sitä voi oikke pelätä lapsii ja lemmikeit. Jokku pelkäävä nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrä, mut kuin helvetin taval lapsii ja lemmikeit. Ei, mää ole mahdottoma hämmästyny. Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty.

Olen useamman kerran kysellyt visoissain Tuntematon-sitaatteja eikä niitä vissiin ole ikänään kukaan tiennyt. Olen siis lakannut kyselemästä.
Täällä ne tunnutaan osaavan ja niin onkin oikein.

Olen useamman kerran kysellyt visoissain Tuntematon-sitaatteja eikä niitä vissiin ole ikänään kukaan tiennyt. Olen siis lakannut kyselemästä.

Äls ny. Puolan Ratsuväki tiesi tässä taannoin.

Asiahan on nimittäin niin, että minä en sitä kovennettua seiso.

Kirjoitin taas pari riviä "Miksi en aio hankkia lapsia tai lemmikkieläimiä"-muistivihkooni.

Eikö noi netissä julkaistavat varoitukset kantsis laittaa tietokantaan, johon voisi sitten tehdä hakuja kulloinkin asiaan sopivilla hakusanoilla?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.