Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Nissenillä kävit kuitenkin.

photo_autograph_nissen_4_400x284.jpg

Lain mukaan esimerkiksi ravintolayrittäjä on velvollinen poistamaan Facebook-sivultaan kommentit, joissa kommentoidaan myönteisen sävyyn jotakin alkoholijuomaa tai valikoimaa.
Voisin mennä sitten floodaamaan Eduskunnan sivuille miten (vapaavalintainen) olutmerkki oli hyvää. ANARKISTIKSI RUVETA KUULKAAS!

Viikko män melekeen kokonaan Kuopiossa, männöö varmaan melekeenpä seuraavakin, suoraan muanantaina Volvolle ja Delta-Autolle ainaskin.

Eilisiltaisesta homobaariekskursiosta selvitty ihan hengissä. Koko kaksi tuntia kun olin siellä puhuin ruotsalaisen koulukaverin (miehen) kanssa Ruotsin politiikasta ja hallituksen muodostuksesta. Ihan noin Pyryfoille tiedoksi.

Bileet erosivat "tavallisista" bileistä siten, että... hmmm. No eipä ne kai mitenkään eronneet. Tai oli siellä vähän enemmän transuja kuin yleensä.

Eilisiltaisesta homobaariekskursiosta selvitty ihan hengissä. Koko kaksi tuntia kun olin siellä puhuin ruotsalaisen koulukaverin (miehen) kanssa Ruotsin politiikasta ja hallituksen muodostuksesta. Ihan noin Pyryfoille tiedoksi.

Bileet erosivat "tavallisista" bileistä siten, että... hmmm. No eipä ne kai mitenkään eronneet. Tai oli siellä vähän enemmän transuja kuin yleensä.
Onko tuo jotain paikallista slangia? :doubtful:

Miltä makkaraperunat maistui?

Farkuissa haaroväli kulunut puhki.

Kyllä nää vielä pari vuotta menee..

Silloinhan sitä vasta tietääkin elävänsä, kun railakkaan pämppäilyillan jälkeen aamulla herätessään huomaa muodostaneensa yön riennoissa uuden hallituksen Ruotsiin. Kaksi tai kolme kertaa käynyt noin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.