Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
626

:mad:

Tuli mieleen että eikös jossain kerrottu Nykäsen aikanaan osallistuneen johonkin kisaankin selvinpäin? Nää on tietysti vain huhuja, että en tiijä sitten.

Sainpas taas osakseni pahan silmän, kun valitsin Hämeenlinnassa bussin siroimman neitokaisen jonka viereen menin istumaan, vaikka kokonaan tyhjiäkin penkkejä oli. Arvasin auton tulevan Forsasa täyteen ja yli tunti forsalaisen vieresä on todennäköisesti tuskaa. Saattavat vielä äityä juttelemaan.

Sainpas taas osakseni pahan silmän, kun valitsin Hämeenlinnassa bussin siroimman neitokaisen jonka viereen menin istumaan, vaikka kokonaan tyhjiäkin penkkejä oli. Arvasin auton tulevan Forsasa täyteen ja yli tunti forsalaisen vieresä on todennäköisesti tuskaa. Saattavat vielä äityä juttelemaan.
Paha silmä=Perssilmä? Et varmaan joutunut juttelemaan sen siron neitokaisen kanssa.

Itsehän kävin eilen Stadissa.Tulomatkalla junassa jouduin istumaan nuoren kauniin ja vanhan ruman vieressä. Loppumatkasta selkää särki ja jäsenet tuntuivat jäykiltä.
En tykkää matkustaa enää junalla. Perk.

Paha silmä=Perssilmä? Et varmaan joutunut juttelemaan sen siron neitokaisen kanssa.

Ei ollunna perssilmä vaan sellanen "vittuuks mun laukkuni paikalle tunget" -katse. Sen lisäks, että sirot nuoret naiset vievät vähän tilaa penkillä ja tarjoavat sivusilmänruokaa, eduksi on laskettava, ettei ne takuulla sano mulle kuin korkeintaan "mä jään tässä pois". Tai: "et viittis mennä vessaan tumputtaan?"

Ihan jees meno hesan stadin rautiksel mut nipsuu näkyny vuosiin!

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.